Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Reklám
- Hirdetés -
Megható Super Bowl filmmel rukkolt elő a Toyota
A Super Bowl valóságos nemzeti ünnep az Egyesült Államokban, ilyenkor szinte kiürülnek az utcák, és több mint 100 millióan követik élőben a közvetítést. A...
Schwarzenegger és Salma Hayek a BMW új reklámfilmjében
A Goodby Silverstein & Partners ötletei alapján készített és Bryan Buckley rendező nevével fémjelzett, egyperces alkotás az első negyed harmadik reklámszünetében kerül adásba. Az...
Az Amazon lett a legnagyobb hirdető
A múlt évben 16,9 milliárd dollárt költött hirdetésekre és promóciókra az Amazon a cég saját jelentése szerint, ezzel minden idők legnagyobb hirdetőjévé vált az...
Ömlenek a szponzorüzenetek az időjárás-jelentések alatt
A TV2, a Hír TV és az RTL Klub időjárás-jelentései összesen több mint 26 ezer támogatói üzenetet tartalmaztak 2021 második felében – derül ki...
Van, amit nem reklámozhatnak az influencerek
A gyógyszerekre az általános fogyasztóvédelmi és reklám szabályoktól eltérő jogszabályi követelmények vonatkoznak, a szigorú jogszabályi környezet pedig kiegészül a gyógyszercégek erősödő önszabályozásával. Az irányadó...
Fővárosi rádiókkal erősít az Atmedia
Az elmúlt hetekben 3 új rádióadó indult el Budapesten, amelyek reklámértékesítését februártól az Atmedia végzi. Két új zenei és egy tematikus sportadó színesíti a...
Nagyot nőhet idén a reklámpiac
Idén 9,2 százalékkal bővülhet a világ reklámpiaca a dentsu globális médiaügynökségi hálózat előrejelzése szerint A reklámköltések összértéke 2022-ben várhatóan eléri a 745 milliárd dollárt...
A nőkre fókuszál az új marketingirányzat
A vásárlások 85 százalékában nők döntenek, így jó okkal várnánk, hogy a cégek figyelembe vegyék az igényeiket. Ezzel szemben a nők 91 százaléka csalódott.
Túlfilterezett,...
Nyilvános az M-lista: a Mito, a Wavemaker és a Telekom az élen
Bemutatták a hazai kreatívszakma rangsorát, az M-listát, az ügynökségek között a Mito végzett az élen, a médiaügynökségeknél a Wavemaker, míg az év hirdetője a...
A Republic Grouppal kampányol a Raiffeisen
Az új Lakossági Számla és Személyi Kölcsön kampányokban végre szélesre tárul az ikonikus sárga ajtó. A Republic Group által forgatott spotokban megismerhetjük, hol és...
Közel negyedével nőtt a marketingbüdzsé
A múlt évben ismét elkezdtek költeni a hirdetők, a COVID-sokkból történő kilábalás jegyében közel negyedével nőttek a marketing költségvetések a WARC éves, Global Marketing...
Új marketingkampányt indított a Duna House
Az ingatlan adásvételnél az idő és az ár a legfontosabb tényezők, akár eladói, akár vásárlói oldalról vizsgáljuk a dolgot. A Duna House így erre...
Megvan a lista, hol jelenhetnek meg politikai hirdetések
Ma reggel nyilvánosságra hozta az Állami Számvevőszék azon médiumok listáját, amelyek közzétehetnek majd politikai hirdetéseket az országgyűlési választási kampányban. A nyomtatott sajtóból többek között...
Új lehetőségek az online marketingben
A Bing kereső bővülő lehetőségeinek kihasználásával, a Google Performance Max kampány típusával és a YouTube videó kampányok változásával új dimenziók nyílhatnak meg a hirdetők...
A HírTV-vel erősít az Atmedia
2022. március elsejétől az Atmedia értékesíti a HírTV kereskedelmi reklámidejét. A húsz éve alapított tematikus hír- és hírháttér televízió országos lefedettsége 92%, az adó...
Online marketing: erre kell figyelni idén
Három meghatározó trend alakíthatja az idei évben az online marketinget: a videók előtérbe kerülése mellett az arc felvállalása és a 360 fokos marketingeszközök kerülhetnek...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Átértékeled a történelmet, ha megnézed ezt a filmet
A Hitler DNS-e: Egy diktátor lenyomata című nagyívű, két részes új dokumentumfilm, amelyet a londoni székhelyű Blink Films készített, és amelyet Magyarországon hamarosan a Viasat History csatorna mutat be, Adolf Hitler DNS-éről mutat be...
Idén ennyiből lakhatunk jól a karácsonyi vásáron
A 15. Advent Bazilika és a Vörösmarty Classic Xmas gasztronómiai kínálatát a tavalyi évhez képest jóval az infláció alatt maradó, átlagosan mindössze 1,5 százalékos átlagos árváltozás jellemzi, miközben az ételek közel 70 százalékának ára...
Így ünnepelt a Mediator
A független, full-service reklámügynökség szerda este tartotta 20. születésnapi party-ját ügyfelei, partnerei, illetve jelenlegi és ex-kollégái társaságában a budapesti Kioskban.A laza hangulatú ünnepségen az elmaradhatatlan gyertyafújás és tortavágás mellett levetítették az ügynökség elmúlt húsz...
Hatalmas vagyon van az Ersténél
Szeptember végén meghaladta a tízezer milliárd forintot a magyarországi Erste-csoport által kezelt ügyfélvagyon, ezen belül a lakossági befektetések és betétek összértéke hétezer milliárd forint fölé nőtt. Lendületesen bővült a lakossági-, valamint a kis- és...
Már kevesebb pénzből is lehet lakást venni
Az Otthon Start Program októberre átalakította a lakáspiaci erőviszonyokat: az alacsonyabb jövedelmű és fiatalabb vevők számára is elérhetőbbé vált a vásárlás, miközben a piac egészére a stabilitás jellemző. A hitelezési és tranzakciós trendek azt...
Digital Center
6G labort nyitott az Ericsson Budapesten
Az Ericsson megnyitotta új 6G Laborját budapesti kutatás-fejlesztési központjában. A vállalat ezzel tovább erősíti a jövő hálózatainak fejlesztésére vonatkozó elkötelezettségét, ugyanakkor fokozza a következő generációs mobiltechnológia kutatására és szabványosítására tett erőfeszítéseit.Az új labor a...
Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját
A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...
Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense
Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...
Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban
A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...
Mesterséges intelligenciával újítanák meg a vállalati működést
A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és a digitális szolgáltatások globális vezetője, stratégiai szövetségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia-platform úttörőjével. A két vállalat közösen újradefiniálja az ember és a mesterséges intelligencia...









