Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Reklám
- Hirdetés -
Nagyon bejött a TikTokon a tojásos kampány
Több mint 700 ezer iskoláshoz jutottak el a legnépszerűbb magyar TikTokerek "rántottás" videói. Van olyan tojásos TikTok poszt, amit többen láttak mint az X-Faktor...
A Wienerberger a Publicis Groupe Hungary-t választotta
A Wienerberger Magyarország 2020 végén indított meghívásos tendert a vállalat 2021-es médiaügynökségi feladatainak ellátására. A négy ügynökség részvételével zajló, többfordulós pályázatot végül a Publicis...
Új ügyfél a HD marketingnél
A HD marketinget választotta digitális médiaügynökségi partnerének a Szarvasi Agrár Zrt. A HD marketing feladata a mezőgazdasági és élelmiszeripari vállalat új, Cervinus sajttermékeivel kapcsolatos...
Kampányol a Magyar Marketing Szövetség
Ismert és elismert szakemberek mondják el a Magyar Marketing Szövetség új kampányában, hogy számukra mit jelent a marketing, szerintük mivel járul hozzá a gazdasági...
Érdemes odafigyelni, sokba kerülhet a megtévesztő reklám
Az év eleji időszakban számos cégnél döntenek reklámozási és marketing kérdésekben, ezzel pedig igen érzékeny területre lépnek. Az elmúlt két évben a Gazdasági Versenyhivatal...
A Player Media csoport és a Csakfoci.hu is az Atmediánál
Prémium férfi magazinokkal, illetve sport oldallal bővült 2021. január elsejétől az Atmedia online portfóliója. A megállapodás alapján a Player csoport felületeinek - Player.hu, Roadster.hu,...
Változások a MediaComnál
Új globális pozicionálással és értékajánlattal jelentkezik a MediaCom. A márka megújítása együtt jár a vizuális arculat frissítésével is.
Az újonnan bevezetett „See the Bigger Picture”...
Újabb ügyfelek választották a Mediatort
A BENU Magyarország Zrt. közterületi foglalásait és több Maresi márka social media kommunikációját is a Mediator full-service ügynökség végzi 2021-ben.
A Mediator és a BENU...
Influencerekkel dolgozik a SodaStream
A SodaStream, a márka hazai történetében először együttműködésre lépett három hazai influenszerrel. A világ vezető szódagépgyártója így szeretné felhívni a figyelmet az egyszerhasználatos műanyaghulladék...
Rekordszámú pályázat a Marketing Diamond Awards-on
Minden eddiginél több, összesen 125 pályázat érkezett a Marketing Diamond Awards – a Lounge Group közreműködésével elnevezésű országos marketingpályázatra. Idén első alkalommal olyan cég...
A Mediator támogatja az Opel márkát
Az Opel gépjárművek magyarországi forgalmazását a közelmúltban átvevő Wallis Automotive Europe (WAE) a Mediatort bízta meg a márka kreatív tervezési feladataival, médiatervezéssel és -vásárlással,...
Megkerülhetetlen lesz a digitális marketing
A koronavírus-járvány során soha nem látott eredményeket láthattunk az e-kiskereskedelemben, a cégek közül sokan átálltak a hibrid (online+offline), vagy a teljesen online működésre, és...
Még lehet pályázni az a Marketing Diamond Awardsra
Január 10-ig még pályázhatnak az ügynökségek és a megbízóik a 2019. október 1. és 2020. november 30. között megvalósult kampányaikkal, aktivitásaikkal a Marketing Diamond...
Már a hazai cégek is hirdethetnek a TikTokon
Több mint 700 millió felhasználójával a TikTok a világ egyik legnagyobb és leggyorsabban fejlődő platformja. Magyarországon is egyre nő az aktív felhasználók száma. A...
A vártnál jobb a helyzet a reklámpiacon
A júliusban prognosztizált 9,1 százalékos helyett most már kisebb, 7,5 százalékos visszaesést várható a globális hirdetési piacon 2020-ra a Publicis Groupe-hoz tartozó Zenith legújabb...
Stockholm-szindrómában a kkv-k
A Facebook már nemcsak a kis- és közepes vállalkozások legnépszerűbb marketingeszköze, hanem a leghatékonyabbra értékelt is. A legtöbb kkv oda menekült a koronavírus „elől”,...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Kézikönyv készült etikus influenszereknek
Az influenszer-lét korántsem a könnyű siker útja, ugyanis a figyelem középpontjában állni nagy felelősséggel jár – mutat rá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legújabb kiadványa. Az „Influenszerek jogi kézikönyve” című kötetet Koltay...
Új úticélokkal bővült a Wizz Air kínálata
Két új északi célállomás válik elérhetővé a Wizz Air hálózatában, a magyar utasok decembertől fedezhetik fel az észt fővárost, áprilistól pedig a kockák világában is elmélyülhetnek.Magyarország piacvezető légitársasága örömmel jelenti be, hogy december 11-től...
Új vezetővel erősít a Matild Palota
A Matild Palace, a Luxury Collection Hotel Budapest örömmel jelenti be, hogy Suzanna Zourabyan tölti be a szálloda sales igazgatói pozícióját 2025. szeptemberétől. Suzanna Zourabyan a szálloda értékesítési céljainak elérése érdekében felügyeli és koordinálja...
Támogatják az AI-t a cégek, de nem képzik a dolgozóikat
Miközben a magyar cégek 70 százaléka támogatja a mesterséges intelligencia munkába integrálását, a dolgozók 66 százaléka semmilyen képzésben nem részesült – állapítja meg Török Balázs marketingtanácsadó 2025-ös felmérése. A kutatás szerint a technológiahasználat ösztönzése...
Ezek a szakmák a legjövőállóbbak
Tízből hét nő nem választaná magának a műszaki-technológiai pályát, a mesterséges intelligencia használatát pedig már iskolás korban el kell sajátítani – derül ki a CETIN Hungary országos reprezentatív felméréséből. A kutatás szerint a technológiai...
Digital Center
Támogatják az AI-t a cégek, de nem képzik a dolgozóikat
Miközben a magyar cégek 70 százaléka támogatja a mesterséges intelligencia munkába integrálását, a dolgozók 66 százaléka semmilyen képzésben nem részesült – állapítja meg Török Balázs marketingtanácsadó 2025-ös felmérése. A kutatás szerint a technológiahasználat ösztönzése...
Így tarthatod biztonságban az online életedet
Az internethasználók biztonsága már hosszú évek óta kiemelt fontosságú téma. Napjainkban azonban az adatvédelem és a digitális technológiák biztonságos használata még nagyobb jelentőséget kapott. Mobilbanki és online szolgáltatások jelszavai, telefonszámok, közösségi média- és üzenetküldő...
AI-projektben a Kifli.hu
A Kifli.hu anyavállalata, a Rohlik-csoport informatikai cége, a Veloq bemutatta a világ legfejlettebb, mesterséges intelligencián alapuló, online élelmiszer-kiskereskedelmi központját Bécsben. A bejelentés egy globális együttműködés kezdetét is jelenti a német AutoStore-ral, az intelligens rendelés-feldolgozás...
Rekordokat döntő csúcsmobilt mutatott be a Honor
A Honor első önfejlesztő mesterséges intelligencia alapú okostelefon szériájában mutatkozik be a YOYO ügynök legújabb generációja – a valódi áttörést jelentő AI kameratechnológiával és iparág előtt járó teljesítménnyel. A termékcsalád élén a Honor Magic8...
Robottelefonnal rukkolt elő a Honor
A Honor a Magic8 széria termékbevezető pekingi rendezvényén hivatalosan bejelentette legújabb innovációját: egy izgalmas, új robottelefon-formátum érkezését. Ez a bejelentés fontos mérföldkövet jelent a vállalat év elején elindított HONOR ALPHA TERVÉBEN, amelynek célja, hogy...