- Hirdetés -

Kategória: Reklám

- Hirdetés -

Jól hajrázott a reklámpiac

Az elmúlt évben ugyan megtört a médiaköltések növekvő trendje, de az év utolsó öt hónapjában meglepően sokat mentett a piac a Marketing&Media magazin összeállítása...

Új szponzorációs lehetőséget kínál a Httpool

Az egyik legnépszerűbb Spotify lejátszási lista hétfőnként frissülő személyre szabott zenei választékot kínál a felhasználók számára, és mostantól elérhető egyedi hirdetések számára, amiket az...

Építőipari cégek a tévéműsorok legaktívabb szponzorai

A tavalyi második félévben az egy évvel korábbihoz képest 7,4 százalékkal több – továbbra is legfőképp építőipari – támogatói szpot jelent meg az országos...

47 milliárd dollár tűnt el a tévés hirdetési piacról

Öt év alatt 47,1 milliárd dollárral csökkent a lineáris tévézéshez köthető reklámköltés, igaz a visszaesés jelentős részét a tavalyi év adta. Az online videós...

A Gong FM az Atmedia-t választotta

2021. március 1-jétől az Atmedia a kizárólagos kereskedőháza Magyarország egyik legnagyobb helyi a rádiójának, a Kecskeméti székhelyű Gong FM-nek. A Gong FM 7 frekvenciájával...

Globális franchise-t épít a Post For Rent

Egy törökországi cégcsoporttal és egy görögországi ügynökséggel kötött elsőként franchise megállapodást a Post For Rent csoport, ezzel is folytatva a vállalat globális terjeszkedését. A...

Ismét nőhet a reklámpiac, tarolnak a digitális hirdetések

A tavalyi 8,8 százalékos csökkenés után idén 5,8 százalékos bővüléssel számol a globális reklámpiacon előrejelzésében a Dentsu Aegis Network. A tanulmány készítői szerint 2021-ben...

Nagyon bejött a TikTokon a tojásos kampány

Több mint 700 ezer iskoláshoz jutottak el a legnépszerűbb magyar TikTokerek "rántottás" videói. Van olyan tojásos TikTok poszt, amit többen láttak mint az X-Faktor...

A Wienerberger a Publicis Groupe Hungary-t választotta

A Wienerberger Magyarország 2020 végén indított meghívásos tendert a vállalat 2021-es médiaügynökségi feladatainak ellátására. A négy ügynökség részvételével zajló, többfordulós pályázatot végül a Publicis...

Új ügyfél a HD marketingnél

A HD marketinget választotta digitális médiaügynökségi partnerének a Szarvasi Agrár Zrt. A HD marketing feladata a mezőgazdasági és élelmiszeripari vállalat új, Cervinus sajttermékeivel kapcsolatos...

Kampányol a Magyar Marketing Szövetség

Ismert és elismert szakemberek mondják el a Magyar Marketing Szövetség új kampányában, hogy számukra mit jelent a marketing, szerintük mivel járul hozzá a gazdasági...

Érdemes odafigyelni, sokba kerülhet a megtévesztő reklám

Az év eleji időszakban számos cégnél döntenek reklámozási és marketing kérdésekben, ezzel pedig igen érzékeny területre lépnek. Az elmúlt két évben a Gazdasági Versenyhivatal...

A Player Media csoport és a Csakfoci.hu is az Atmediánál

Prémium férfi magazinokkal, illetve sport oldallal bővült 2021. január elsejétől az Atmedia online portfóliója. A megállapodás alapján a Player csoport felületeinek - Player.hu, Roadster.hu,...

Változások a MediaComnál

Új globális pozicionálással és értékajánlattal jelentkezik a MediaCom. A márka megújítása együtt jár a vizuális arculat frissítésével is. Az újonnan bevezetett „See the Bigger Picture”...

Újabb ügyfelek választották a Mediatort

A BENU Magyarország Zrt. közterületi foglalásait és több Maresi márka social media kommunikációját is a Mediator full-service ügynökség végzi 2021-ben. A Mediator és a BENU...

Influencerekkel dolgozik a SodaStream

A SodaStream, a márka hazai történetében először együttműködésre lépett három hazai influenszerrel. A világ vezető szódagépgyártója így szeretné felhívni a figyelmet az egyszerhasználatos műanyaghulladék...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Boldog, békés karácsonyt kíván a Marketing&Media

Boldog, békés karácsonyi ünnepeket kíván minden kedves olvasónak a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu csapata. Meglepetésért kattints a képre!  
Csillag Születik döntő RTL

Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....