- Hirdetés -

Kategória: Reklám

- Hirdetés -

A Starcomot választotta az E.ON

Jövő januártól kezdve a Publicis csoporthoz tartozó Starcom látja el a nemzetközi E.ON cégcsoport európai leányvállalatai, köztük az E.ON Hungária Csoport médiatervezési és -vásárlási...

Direkt marketing tippek karácsonyra

Az elmúlt években az Európai Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) alaposan felforgatta a marketing szakemberek és a cégek életét, illetve azt, ahogy általában a direkt...

Gasztrofilmeket készített az Armadillo

Receptvideók, kisfilmek, sztárvendégek az Armadillo gyártásában a Toman Diet számára. Rövid idő alatt több mint 50 kisfilmet készített az Armadillo Tomán Szabina, az RTL...

Így lehet lehetőség a válságból

A Reklám Világszövetség (IAA) Magyarországi Tagozata és a Mediaspace.global platform első közös online rendezvényére a magyar származású, iparágunkban globális szaktekintélyre szert tett Gabor George...

A GroupM vezeti az ügynökségi csoportok listáját

Az első 9 hónapban 4,02 milliárd dollár értékben szerzett megbízásokat a GroupM ügynökségi csoport, ezzel az első helyen áll az ügynökségi csoportok között a...

140 éves malomba költözött a feat. reklámügynökség

A feat. indie reklámügynökség a youngarttal és Daken Studio-val együttműködésben egy különleges workspace-t hozott létre a Gizella Malomban. A helyszín egyedisége abban rejlik, hogy...

A Blogstarral bővült az Atmedia portfóliója

A Blogstar.hu hirdetési felületeit is az Atmedia értékesíti novembertől, a széles tematikájú blogplatform a kiemelten magas affinitású 18-39-es korosztály AB státuszú célcsoportelérését bővíti a...

Több mint 60 milliárd dollár tűnhet el a reklámpiacról

Az idén várhatóan 10 százalékkal esik vissza a globális reklámpiac a múlt évhez képest és a szektor felépülése sem lesz gyors, a WARC elemzése...

Így még nem láttad Ördög Nórát – Elindult a Samsung legújabb kampánya

A Samsung új kampányában Nánási Pál készít lenyűgöző, magazinokba illő fotókat Dobó Ági, Henry Kettner, Kovács Rami, Ördög Nóra, Nagy Dani, Nessaj, és Török...

Kampányol a Decathlon

Minden évben elkészíti a Decathlon a karácsonyi filmjét, mellyel a márka arra igyekszik felhívni a figyelmet, hogy nagyon is jó ötlet sporteszközt ajándékozni szeretteinknek,...

Így rendezi át a hirdetési piacot a koronavírus

Idén a teljes hazai kommunikációs szektorban 38 százalékos bevételcsökkenés várható – derül ki a kelet-és közép-európai reklámpiacok folyamatait, trendjeit összefoglaló és elemző CANnual Report...

Nálunk is kampányol a lengyel prémium márkás webshop

A Modivo 2020/2021-es őszi-téli kampányának fő üzenete az, hogy mindenki megtalálhatja a személyiségét tükröző termékeket. A „Te választásod – minden egy helyen” kampány az...

Maradnak az R-time-nál a WarnerMedia csatornái

Jövőre is az R-Time értékesíti a WarnerMedia csoporthoz tartozó Boomerang és Cartoon Network csatornák reklámidejét. A 2021-es évben a WarnerMedia csatornáinak szpot és non...

Rekordszámokkal zárult a Pöttyös nyereményjátéka

A „Vidd el az 5 milliót!” elnevezésű, nyáron meghirdetett nyereményjáték – a vírushelyzet okozta nehézségek ellenére is – a Pöttyös eddigi legsikeresebb promóciójává vált....

Reklámajándék üzletágat indított az Armadillo

Kreatív reklámügynökségként a hagyományos reklámajándékok mellett a kreatív megoldásokra koncentrálnak. Valójában egy restartról beszélhetünk, hiszen a közel negyed évszázados múltra visszatekintő marketing ügynökség életének első...

Gyorsan fogynak az ingyenes szájmaszkok

Újszerű kezdeményezéssel segíti a koronavírus-járvány elleni védekezést az UNION Biztosító, most bárki – teljesen ingyen és bármiféle kötelezettség nélkül – küldhet az ismerőseinek egy-egy...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Hatalmas az érdeklődés a személyi kölcsönök iránt

Mindössze nyolc hónap leforgása alatt 233,2 ezer új személyi hitel szerződést kötöttek a bankok, ami jóval több, mint a második legnagyobb magyar város, Debrecen lakossága. Ennyi új szerződésre korábban még soha nem akadt példa,...

Kampányol a Duna House

A Duna House ÉPP JÓKOR! márkakommunikációs platformhoz tartozó brandkampányának AI segítségével megálmodott outdoor kreatívjaival 2025. október 1. és 31. között, Budapesten és 20+ további városban lehet találkozni óriásplakátok, citylightok, digitális citylightok, peronreklámok és 4-6-os...

Egyre rövidebb a banki feketelista

Szeptemberben 654 ezer lakossági mulasztást tartottak nyilván a Központi Hitelinformációs Rendszerben (KHR), ami csaknem tizedével kevesebb a múlt év véginél. Miután egy hiteladósra átlagosan 1,8 szerződés jut, nagyjából 350 ezren lehetnek a banki feketelistán....

Az Alza már az üzleti partnereinek is a fogyasztóknak járó garanciát kínálja

Alza Üzleti Garancia+ néven olyan új szolgáltatást vezetett be az Alza.hu, ami az adószámmal rendelkező vásárlók számára is akár 3 éves jótállást és 30 napos elállási lehetőséget biztosít mostantól. “A célunk az, hogy Magyarországon...

Nemzetközi elismeréseket hozott a HungaroControl toborzási kampánya (x)

A HungaroControl „Százból öt! Te benne vagy?” elnevezésű, légiforgalmi irányítókat célzó toborzási kampánya nemcsak hazai szinten bizonyult eredményesnek, hanem több rangos nemzetközi szakmai díjat is elnyert. A kampány célja az volt, hogy új szemléletben...

Digital Center

Így tarthatod biztonságban az online életedet

Az internethasználók biztonsága már hosszú évek óta kiemelt fontosságú téma. Napjainkban azonban az adatvédelem és a digitális technológiák biztonságos használata még nagyobb jelentőséget kapott. Mobilbanki és online szolgáltatások jelszavai, telefonszámok, közösségi média- és üzenetküldő...

AI-projektben a Kifli.hu

A Kifli.hu anyavállalata, a Rohlik-csoport informatikai cége, a Veloq bemutatta a világ legfejlettebb, mesterséges intelligencián alapuló, online élelmiszer-kiskereskedelmi központját Bécsben. A bejelentés egy globális együttműködés kezdetét is jelenti a német AutoStore-ral, az intelligens rendelés-feldolgozás...

Rekordokat döntő csúcsmobilt mutatott be a Honor

A Honor első önfejlesztő mesterséges intelligencia alapú okostelefon szériájában mutatkozik be a YOYO ügynök legújabb generációja – a valódi áttörést jelentő AI kameratechnológiával és iparág előtt járó teljesítménnyel. A termékcsalád élén a Honor Magic8...

Robottelefonnal rukkolt elő a Honor

A Honor a Magic8 széria termékbevezető pekingi rendezvényén hivatalosan bejelentette legújabb innovációját: egy izgalmas, új robottelefon-formátum érkezését. Ez a bejelentés fontos mérföldkövet jelent a vállalat év elején elindított HONOR ALPHA TERVÉBEN, amelynek célja, hogy...

Így alakítják át a mindennapjainkat az okosotthonok

Hogy hogyan alakíthatja át a mindennapokat az AI az otthonunkban? Például az összekapcsolt háztartási eszközökön keresztül. A SmartThings platform által vezérelt készülékek egy csendes forradalmat hozhatnak el az otthonokba, ahol a gépek proaktívan, a...