Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Reklám
- Hirdetés -
Megkerülhetetlen lesz a digitális marketing
A koronavírus-járvány során soha nem látott eredményeket láthattunk az e-kiskereskedelemben, a cégek közül sokan átálltak a hibrid (online+offline), vagy a teljesen online működésre, és...
Még lehet pályázni az a Marketing Diamond Awardsra
Január 10-ig még pályázhatnak az ügynökségek és a megbízóik a 2019. október 1. és 2020. november 30. között megvalósult kampányaikkal, aktivitásaikkal a Marketing Diamond...
Már a hazai cégek is hirdethetnek a TikTokon
Több mint 700 millió felhasználójával a TikTok a világ egyik legnagyobb és leggyorsabban fejlődő platformja. Magyarországon is egyre nő az aktív felhasználók száma. A...
A vártnál jobb a helyzet a reklámpiacon
A júliusban prognosztizált 9,1 százalékos helyett most már kisebb, 7,5 százalékos visszaesést várható a globális hirdetési piacon 2020-ra a Publicis Groupe-hoz tartozó Zenith legújabb...
Stockholm-szindrómában a kkv-k
A Facebook már nemcsak a kis- és közepes vállalkozások legnépszerűbb marketingeszköze, hanem a leghatékonyabbra értékelt is. A legtöbb kkv oda menekült a koronavírus „elől”,...
A Starcomot választotta az E.ON
Jövő januártól kezdve a Publicis csoporthoz tartozó Starcom látja el a nemzetközi E.ON cégcsoport európai leányvállalatai, köztük az E.ON Hungária Csoport médiatervezési és -vásárlási...
Direkt marketing tippek karácsonyra
Az elmúlt években az Európai Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) alaposan felforgatta a marketing szakemberek és a cégek életét, illetve azt, ahogy általában a direkt...
Gasztrofilmeket készített az Armadillo
Receptvideók, kisfilmek, sztárvendégek az Armadillo gyártásában a Toman Diet számára. Rövid idő alatt több mint 50 kisfilmet készített az Armadillo Tomán Szabina, az RTL...
Így lehet lehetőség a válságból
A Reklám Világszövetség (IAA) Magyarországi Tagozata és a Mediaspace.global platform első közös online rendezvényére a magyar származású, iparágunkban globális szaktekintélyre szert tett Gabor George...
A GroupM vezeti az ügynökségi csoportok listáját
Az első 9 hónapban 4,02 milliárd dollár értékben szerzett megbízásokat a GroupM ügynökségi csoport, ezzel az első helyen áll az ügynökségi csoportok között a...
140 éves malomba költözött a feat. reklámügynökség
A feat. indie reklámügynökség a youngarttal és Daken Studio-val együttműködésben egy különleges workspace-t hozott létre a Gizella Malomban. A helyszín egyedisége abban rejlik, hogy...
A Blogstarral bővült az Atmedia portfóliója
A Blogstar.hu hirdetési felületeit is az Atmedia értékesíti novembertől, a széles tematikájú blogplatform a kiemelten magas affinitású 18-39-es korosztály AB státuszú célcsoportelérését bővíti a...
Több mint 60 milliárd dollár tűnhet el a reklámpiacról
Az idén várhatóan 10 százalékkal esik vissza a globális reklámpiac a múlt évhez képest és a szektor felépülése sem lesz gyors, a WARC elemzése...
Így még nem láttad Ördög Nórát – Elindult a Samsung legújabb kampánya
A Samsung új kampányában Nánási Pál készít lenyűgöző, magazinokba illő fotókat Dobó Ági, Henry Kettner, Kovács Rami, Ördög Nóra, Nagy Dani, Nessaj, és Török...
Kampányol a Decathlon
Minden évben elkészíti a Decathlon a karácsonyi filmjét, mellyel a márka arra igyekszik felhívni a figyelmet, hogy nagyon is jó ötlet sporteszközt ajándékozni szeretteinknek,...
Így rendezi át a hirdetési piacot a koronavírus
Idén a teljes hazai kommunikációs szektorban 38 százalékos bevételcsökkenés várható – derül ki a kelet-és közép-európai reklámpiacok folyamatait, trendjeit összefoglaló és elemző CANnual Report...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Országos Rajzfilmünnepen – három napos szórakozás a gyerekeknek
November 14–16. között immár tizenegyedik alkalommal rendezik meg Magyarország egyik legnagyobb kulturális eseményét, az Országos Rajzfilmünnepet, melynek a JimJam gyerekcsatorna is évek óta elkötelezett támogatója. A rajzfilmek sokszor többet adnak, mint puszta szórakozást: segítenek...
Saját ruhakollekciót dobott piacra a GLAMOUR
Könnyen kombinálható, minőségi alapdarabok letisztult stílusban - ez volt a hazai GLAMOUR csapat elképzelése és régóta dédelgetett álma első saját ruhakollekciójáról, amely november 12-től vásárolható meg a GLAMOUR Shopban, a márka webáruházában.Pólók és baseball...
Idén nem lesz gazdagabb a karácsony
Idén az elmúlt évhez képest várhatóan ugyanannyit terveznek költeni a magyarok karácsonykor – derült ki egy friss, országos, reprezentatív kutatásból. Az eredmények alapján csökkent a nagyobb költést tervezők aránya, emellett a megajándékozottak és a...
Rátapostak a gázra – interjú Lajtner Tamással
Magyarországon a Ford szeptember végéig a legkelendőbb autómárka a teljes piacot nézve – nyilatkozta lapunknak Lajtner Tamás. A Ford Magyarország kommunikációs vezetőjével az elektromos autók volumennövekedéséről, a flottapiacról és a modellpaletta frissüléséről is beszéltünk....
Csökkenő profit, erősödő koncentráció – ez jellemzi a hazai marketingipart
Kihívásokkal teli piacon, de alapvetően stabilan működnek a marketing-iparághoz köthető hazai cégek. Azonban a gyengülés jelei már látszódnak: az árbevételek jól alakultak, de elindult a profit csökkenése, a költségek pedig elszabadultak – derült ki...
Digital Center
6G labort nyitott az Ericsson Budapesten
Az Ericsson megnyitotta új 6G Laborját budapesti kutatás-fejlesztési központjában. A vállalat ezzel tovább erősíti a jövő hálózatainak fejlesztésére vonatkozó elkötelezettségét, ugyanakkor fokozza a következő generációs mobiltechnológia kutatására és szabványosítására tett erőfeszítéseit.Az új labor a...
Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját
A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...
Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense
Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...
Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban
A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...
Mesterséges intelligenciával újítanák meg a vállalati működést
A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és a digitális szolgáltatások globális vezetője, stratégiai szövetségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia-platform úttörőjével. A két vállalat közösen újradefiniálja az ember és a mesterséges intelligencia...









