- Hirdetés -

Kategória: Brand

- Hirdetés -

Különleges kampányban a Bookline

2020-ban nem elég a regény utolsó oldalára lapozni a happy endért: együtt kell tennünk azért, hogy a történet jó véget érjen. A Bookline év...

A közösségi médiában kampányol a KPMG

A KPMG-nél mindenki pontosan tudja, hogy a cég legnagyobb értékét a szakmaiság, a megbízhatóság és a munkatársak jelentik. Ezek olyan értékek, amelyeket Magyarországon több...

Megvannak a Ready pályázat győztesei

Kihirdették a Vodafone Magyarország és a Kreatív közös, „Ready” elnevezésű pályázatának nyerteseit: az üzleti kategória öt alkategóriájában összesen 11, míg az egyéni kategóriában 1...

Szellemirtókkal erősít a LEGO

A 2021-ben megjelenő Szellemirtók – Az örökség c. filmet sokan várják világszerte. Novemberben a franchise eddigi legnagyobb és legrészletesebb LEGO kockákból álló ikonikus autóját,...

Saját ruhamárkával rukkolt elő a népszerű youtuber

COMPASS néven indít ruhamárkát Abosi Barni, az egyik legsikeresebb hazai youtuber. Az uniszex darabokat felvonultató COMPASS első kollekciója a BP Clothing-gal együttműködve született meg...

Rekordszámú magyar résztvevővel indul a Huawei programja

Rekordszámú, 120 magyar diák részvételével indul el a Huawei Technologies Seeds for the Future elnevezésű tehetségprogramja, amely idén rendhagyó módon online avatja be az...

Valóra váltotta Da Vinci álmát a BMW

A BMW i divízió a Designworks és az osztrák extrémsportoló, Peter Salzmann közreműködésével három év alatt valóra váltotta az emberek évszázadok óta dédelgetett álmát....

Díjazták a legjobb HR-megoldásokat

Több ezer HR-es és cégvezető online részvételével zajlott a HR Fest, ahol négy különböző kontinensről, több mint 20 országból kapcsolódtak be előadók és résztvevők....

Díjazták az ALDI termékeit

Öt kategóriában bizonyultak győztesnek az ALDI sajátmárkás termékei a PPH Media Store Insider szaklapja által idén harmadik alkalommal meghirdetett Mentes-M versenyen. Az élelmiszer-kiskereskedelmi láncok...

Tévés reklámkampánnyal folytatódik a „Vedd a hazait! Védd a hazait!” akció

Húsz cég példátlan összefogásával megvalósult tévéreklám-kampánnyal folytatódik a „Vedd a hazait! Védd a hazait!” akció, amelyben Magyar Termék Nonprofit Kft. itthon előállított termékek vásárlására...

Kiderül, mitől szerethetők a munkahelyek

Hogyan változtak az elmúlt időszakban az álláskeresők igényei? Mennyiben alakult át a cégek és a munkavállalók kapcsolata? Hogyan teszi próbára a vállalatok agilitását a...

Bioműanyagokkal zöldít a Huawei

Száz százalékban lebomló, szójabab alapú festék és ricinusolajból származó bioműanyagok felhasználásával lett környezetbarátabb a Huawei Mate 40 Pro doboza. A vállalat elkötelezett az ökológiai...

Nagy utazás – Willkommen in Deutschland

Hogy veti meg a lábát egy magyar insurtech startup Németországban, a korona idején, nulla alkalmazottal? Mit jelent a cégnél a bűvös 551-es szám? És...

Újrahasználható zsákkal zöldít a Lidl

A Lidl Magyarország hosszútávon elkötelezett a műanyaghulladék csökkentése mellett, így e szemlélete mentén 2020. november 5-től újrahasználható zsákot kínál vásárlóinak a gyümölcsök, zöldségek és...

Új turisztikai szervezet a fővárosban

A főváros hivatalos turisztikai, kulturális és marketingszervezete Budapest Brand néven működik tovább. A BVA (Budapesti Városarculati Nonprofit Kft.) és a BFTK (Budapesti Fesztivál- és Turisztikai...

Virtuális valóság segítségével képez pilótákat a KLM

A KLM Cityhopper november ötödikén, a világon elsőként vezeti be a saját fejlesztésű virtuális valóság képzését az Embraer 175 és 190-es repülőgépek pilótái számára....
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Különleges meglepetést tartogatott a Yettel az év végére

2025-ös digitális összefoglalót kaphatnak saját mobilhasználati szokásaikról a Yettel lakossági ügyfelei. A szolgáltató hivatalos appjában elérhető új funkcióval mindenki betekintést nyerhet saját aktivitásaiba, az összefoglaló mellett pedig értékes ajánlatokhoz is juthat az év végi...

Új sorozatok, nagyszabású mozifilmek és ünnepi hangulat a CANAL+-nál

A CANAL+ az ünnepi szezonban is gondoskodik róla, hogy mindenki megtalálja a számára tökéletes tartalmat. Az online TV és streaming app kínálatában vadonatúj CANAL+ Original sorozatok, nagyszabású mozifilmek, 24 órás akciócsatorna, széles videótár-választék és...

Izgalmas dolog derült ki a karácsonyi vásárokról

Fényfüzérek, forralt bor illata a téli levegőben, és a jól ismert karácsonyi dallamok - Európa karácsonyi vásárai azonban nemcsak az ünnepi hangulat miatt fontosak, hanem a Visa legújabb elemzése szerint egyre nagyobb gazdasági jelentőséggel...

Nagyot mentek idén a magyar filmek

Meghaladták a 2 milliárd forint bevételt és az 1 milliós nézőszámot a Nemzeti Filmintézet (NFI) támogatásával készült magyar filmek 2025-ben a mozikban. Világszerte több mint 50 rangos fesztiváldíjat hoztak el az alkotók a nemzetközi...

THE SHIFT: újabb nagyágyúkat jelentett be az MRSZ és a MAKSZ

A THE SHIFT szervezői bejelentették a konferencia újabb nemzetközi előadóit: Islam ElDessouky-t, a Coca-Cola globális kreatív stratégiai vezetőjét; Byron Sharpot, a márkák növekedésének első számú kutatóját és szakértőjét; Věra Šídlovát, a világ vezető elemzővállalatának,...

Digital Center

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...