Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Kutatás
- Hirdetés -
Kemény évek várnak a magyar vállalatokra
Magyarország 2022-re érheti el a járvány előtti gazdasági teljesítményt, addig azonban kemény két év vár a magyar vállalatokra – figyelmeztet az Euler Hermes legfrissebb...
Így alakult az ingatlanpiac
Tranzakciók tekintetében folytatódott az elmúlt hónapok pozitív tendenciája az ingatlanpiacon, amely így a tavalyi évvel megegyező szinten teljesített augusztusban. A járvány első hulláma okozta...
Válaszúthoz ért az e-kereskedelem
A koronavírus hazánkban is valósággal berobbantotta a webes kereskedelmet, a közel 3,5 milliós online vásárlóközönség több mint felének (58%) mégis frusztráló élmény a digitális...
Új trend a balatoni ingatlanpiacon
A Balaton környékén az elmúlt években sorozatosan csúcsokat döntöttek az árak, ezért a felkapottabb területek környékén lévő települések is egyre népszerűbbé váltak. Gadanecz Zoltán,...
Egyre népszerűbb az e-sport
Egyre többen néznek e-sport eseményeket, ezzel párhuzamosan pedig egyre nő az erre épülő vállalkozások bevétele Európában is - derül ki a Deloitte sport tanácsadási...
Vesztésre áll a vendéglátóipar
A turizmushoz köthető, körülbelül 25 ezer társas és 14 ezer egyéni vállalkozás a járvány megjelenése előtt mintegy 135 ezer embert foglalkoztatott, nem számolva a...
Tovább csökkent a fogyasztók bizalma
A GKI fogyasztói bizalmi index értéke az áprilisi nagy zuhanás után három hónapig – lassuló ütemben, de – emelkedett. Ezt augusztusban és most szeptemberben...
Az időjárásjelentésre buknak a tévés szponzorok
A legtöbb szponzor a TV2-n tűnt fel 2020 első félévében, a leggyakrabban építőipari cégek jelentek meg támogatóként.
A televíziók támogatási gyakorlatáról készült legfrissebb – a...
Idén kütyüvásárlással indult a tanév
A koronavírus második hullámának elején, minden iskolás korú gyermeket nevelő szülőt izgat a kérdés, hogy vajon miként alakul majd az őszi félév. Lesz újra...
Új trend az ingatlanpiacon
Az elmúlt években meredeken emelkedő budapesti ingatlanárak, valamint az önálló, kertes házak iránti kereslet növekedése ismét népszerűvé tette az agglomeráció településeit a vásárlók körében....
Így küzdhetik le a járvány miatti problémákat a vállalatok
Hogyan készül egy 300+ fős ügyfélszolgálati csapat a járvány következő hullámára, mi volt az első hullám sikeres túlélésének a kulcsa, és milyen tapasztalatok épültek...
Nagy kihívás előtt a kiskereskedők
A kormány április 16-án jelentette be, hogy 2021 januárjától minden online kasszát használó kereskedő köteles lesz elektronikus fizetési módot biztosítani vásárlóinak, ám a tapasztalatok...
Kiderül, mit művelünk a TikTokon
Kreativitás, gyorsaság és egyszerűség – hangsúlyozzák a TikTokon népszerű influenszerek az alkalmazás kapcsán, mely egyre nagyobb szeletet hasít magának a globális piacon. Hamarosan az...
Ilyennek látják a jövő közlekedését a magyarok
A koronavírus előtti időkben tömegközlekedéssel, mostanság viszont autóval indul útnak a többség - derül ki az Allianz Hungária Zrt. legújabb hazai kutatásából. A felmérés...
Már a divatcikkeket is a neten vesszük
Bár a járvány kitörése után az eladások drasztikusan csökkentek, a magyar fogyasztók lassan visszatérnek a pandémia előtti vásárlási szokásaikhoz – derül ki a GLAMI...
Így változott az albérletpiac
A külföldiek mellett a hazai egyetemisták is megrohamozzák tanévkezdéskor az új építésű albérleteket – mutat rá Magyarország vezető lakásfejlesztője, a Cordia elemzése. A több...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Így szigorított a NAV 2024-ben
Idén sem tétlenkedett a Nemzeti Adó- és Vámhivatal, ami a szabálymódosításokat illeti. Több olyan módosítás is életbe lépett 2024-ben, melyek szigorúbb feltételeket szabnak bizonyos vállalkozások működésére, ugyanakkor megnyíltak az adóoptimalizálást lehetővé tevő legális kiskapuk...
Taylor Swift és Ariana Grande küzd meg egymással
Lehullott a lepel az MTV EMA gála 2024-es jelöltjeiről. A hatalmas show ezúttal sem maradhat el: a zene európai ünnepe november 10-én Manchesterben tér vissza, a jelöltlistát pedig olyan nemzetközi sztárok vezetik, mint Taylor...
Keveset pihenünk, pedig fontos lenne
A folyamatos digitális készenlét és a mindennapi munkahelyi és magánéleti elvárások folyamatos figyelem- és időzavarban tartják a magyarokat. A KSH korábbi felmérése alapján a többség nem elégedett a pihenésre és hobbikra fordítható idő mennyiségével,...
Új autómárka jelent meg a hazai piacon
Már Magyarországon is kapható a Chery Group rendkívül magas felszereltségű és remek ár-érték arányt képviselő autója, az OMODA 5. A hazai piacon újdonságnak számító márka forgalmazását négy budapesti és négy vidéki márkakereskedésben kezdték meg,...
Kiderült, milyen akciókra vadásznak a nők és a férfiak
Nemcsak a vásárolt termékek különböznek, de a költési szokások is eltérőek a Glamour-napokon és a Black Friday-en a nemek között Magyarországon. A Pepita.hu friss felmérése szerint több nő vesz részt az akciókon, viszont a...
Don't Miss
A Havas Creative nyerte a CBA és a Príma tenderét
A CBA és a Príma 2024 nyarán meghívásos kreatívügynökségi tendert hirdetett azzal a céllal, hogy mindkét brand számára új kommunikációs és kreatív platform kerüljön kidolgozásra. A tenderfolyamat végén a hazai élelmiszerkereskedelmi lánc vezetősége a...
Varga Zoltán rangos európai üzleti díjat nyert
A médiaportfólió-tulajdonosként és befektetőként ismert Varga Zoltánt egyhangúlag választották meg a GLOBSEC European Business Award idei díjazottjának. A rangos elismerést az október 4-i Tatra Summit 2024 gálavacsorán adták át.
Varga Zoltán magyar befektetőnek és médiatulajdonosnak...
Új operatív vezető a WMN-nél
Október 1-jétől az alapító, D. Tóth Kriszta, kreatív igazgatóként folytatja a WMN vezetését, az operatív irányítási feladatokat átadja Molnár Zsuzsának, a jövőre 10 éves médiavállalat ezzel új vezetői struktúrát vezet be.Az átalakítás célja egyszerű:...
PR szakmai konferenciát szervez a Ferling
Már több mint egy évszázada, hogy hivatásos szakemberek gondoskodnak világszerte a szervezetek és vállalatok ismertségéről és hitelességéről. A 21. századra a jó hírnév lett az egyik legjobb befektetés. A technológiai, gazdasági és médiahasználati változások...
Berlint is meghódította a Republic Group a BrandFestivallal
Történetében először Berlinben, Európa kulturális fővárosában zajlott a BrandFestival, amely látványos sikerrel debütált a nemzetközi színtéren. A szeptember 12-i konferencia a világ minden tájáról vonzotta a szakma meghatározó szakértőit, akiktől a mesterséges intelligencia, a...