- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Ezt hozhatja idén a Black Friday

Átlagosan 17 százalékos kedvezményre készülnek az e-kereskedők a Black Friday akciók keretében – derül ki az Árukereső.hu és a GKI Digital legfrissebb Online Kiskereskedelmi...

Kiderült, mekkora bért szeretnének a pályakezdők

2021 áprilisában a pályakezdők átlagos nettó bérigénye 248.800 forint volt - derül ki a Zyntern kutatásából. A legmagasabb fizetést az orvosi és mérnöki, a...

Sokba kerülhet a hamis zöld imázs

A vásárlói döntésekben egyre nagyobb szerepet játszanak a környezetvédelmi szempontok, ezért a cégek is igyekeznek hangsúlyozni környezettudatosságukat. A vállalat zöld imázsának népszerűsítésekor azonban nagy...

Ezért fontosak a céges tréningek

Munkavállalóként is hasznos az élethosszig tartó tanulás koncepciójának követése, munkaadóként pedig szinte elengedhetetlenné vált ennek ösztönzése az elmúlt időszakban – egyfelől a kollégák megtartása...

Vállalati adatokkal együtt távoznak a munkavállalók

Egy kutatás szerint a kilépő vagy elbocsátott munkavállalók közel fele titokban letölt, elment, továbbküld vagy kiszivárogtat munkával kapcsolatos dokumentumokat, mielőtt elhagyja régi munkahelyét. Ennek...

Kiderült, mitől lehet trendi egy okosmobil

A WGSN a pandémia utáni időszakra a nosztalgikus divattrendekhez való visszatérést vetíti elő az okostelefonok megjelenését illetően. Az új HONOR 50 okostelefon kapcsán a HONOR...

Így készültek a nagyvállalatok a negyedik hullámra

A nagyvállalatok már az ősz elején tudatosan készültek a járvány negyedik hullámára. Az egészségügyi kockázat csökkentése érdekében szinte minden nagyvállalat tervezett valamilyen intézkedést. A...

Személyi változások a Ferling csapatában

A szervezetfejlesztés mellett többek között új cégvezetővel és operatív igazgatóval is erősít az ügynökség. Nemcsak sikerekben, kihívásokban is gazdag év volt az alapításának 30. évfordulóját...

Tovább drágultak a fővárosi ingatlanok

A Duna House adatai szerint a fővárosi ingatlanpiacon stagnáló forgalom mellett az átlagárak 6 százalékot emelkedtek. A vevőknek idén már átlagosan 43 millió forintot...

Így próbálunk védekezni az álhírekkel szemben

Minél többet internetezik valaki, annál nagyobb eséllyel botlik álhírekbe, valótlannak gondolt információkba. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatása alapján 2019-ben és 2020-ban...

Legalább havonta ünnepel a magyarok harmada

Minden harmadik magyar legalább havonta, leginkább családtagjaival, barátaival ünnepel főként olyan klasszikus alkalmakat, mint a születésnap, az évforduló, a karácsony vagy a húsvét –...

Érdekes dolog derült ki a fiatal nézőkről

Egy feliratozással foglalkozó brit közhasznú szervezet kutatása szerint a fiatalok majdnem négyszer nagyobb valószínűséggel néznek feliratozott tévéműsorokat, mint az idősebb nézők, annak ellenére, hogy...

Itthon is egyre többen használnak e-aláírást

Az előrejelzések szerint évente átlagosan negyedével bővül majd a következő időszakban az e-aláírást támogató megoldások piaca. A fejlődésnek komoly lökést adtak a COVID-járvány által...

Felpörgeti az 5G a mobilszolgáltatók bevételét

Az 5G bevezetésében élen járó mobilszolgáltatókhoz háromszor nagyobb eséllyel maradnak hűségesek a felhasználók, és kétszer akkora eséllyel tudják növelni elő átlagos bevételüket, mint a...

Mozgolódnak a befektetők az ingatlanpiacon

A Duna House becslése szerint az ősz eleji élénkülés után egy minimális visszaesés volt tapasztalható októberben az ingatlanpiacon. Az elmúlt hónapban 11 526 darab...

Elszállhatnak a budapesti ingatlanárak

A második negyedévben tovább folytatódott az ingatlanárak növekedése, azonban a korábbi dinamika úgy tűnik, megváltozott. Az előzetes adatok alapján éves összehasonlításban újra nyílni látszik...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Boldog, békés karácsonyt kíván a Marketing&Media

Boldog, békés karácsonyi ünnepeket kíván minden kedves olvasónak a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu csapata. Meglepetésért kattints a képre!  
Csillag Születik döntő RTL

Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....