- Hirdetés -

Kategória: Print

- Hirdetés -

Díjakkal indította az évet a Marquard

Három MagyarBrands-díj, két Média a Családért-díj jelölés és egy magyarországi Média a Családért-díj közönségdíj – ezekkel indította 2020-at a Marquard Media Magyarország. A társaság tartalomgyártási...

A közösségi médiában erősít a Story magazin

Megújult a Story magazin. Újragondolt logó, innovatív vizuális elemek, nagyobb fotók, letisztultabb címszerkezetek és betűtípusok, vadonatúj rovatok és még több női tartalom – ezek...

Boldog új évet kívánunk!

Boldog új évet kíván minden kedves olvasójának a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu csapata!      

Boldog, békés ünnepeket kívánunk!

Boldog, békés karácsonyi ünnepeket kíván minden kedves olvasójának a Marketing&Media és az mmonline.hu csapata!  

Új vezető a Blikknél

Kiss Eleonórát bízza meg 2020 január 1-jétől a Ringier Axel Springer Magyarország a Blikk napilap és a Blikk.hu híroldal üzleti irányításával. Egyéb változás is...

Focis melléklettel erősít ma a Blikk

Nyolc oldalnyi futball hírrel várja olvasóit a Blikk. A frissen újjáépített Puskás Ferenc Arénát megnyitó Magyarország-Uruguay futballmérkőzés alkalmából jelenik meg a Blikk Stadionavató című...

Átszervez a Marquard, megszűnik a Playboy

Két tematika köré szervezi magyarországi portfólióját a Marquard Media Magyarország 2020-tól, shopping&stílus, valamint a modern család és egészség témakörben lesznek kiadványaik. Ez egyben azt...

Megújul a sztármagazin

Több mint két évtizedes fennállása egyik legjelentősebb mérföldkövéhez érkezik jövő év elején a Story magazin. A lap januártól külsőleg és belsőleg is felfrissülve, modernebb...

Változások a NOK-nál

Új tisztségviselőket választottak a NOK Felügyelő Testületébe, illetve megújult az olvasottságkutatás módszertana is. A több mint 100 sajtótermék olvasottsági mutatóit mérő NOK Konzorciumi Tanácsa...

Ünnepel a Nők Lapja

Különleges születésnapi számmal jelentkezik a hetvenéves Nők Lapja. A jeles alkalomra reklám film is készült Geszti Péter kreatív vezetése mellett, melyben az ikonikus magazin...

Autós magazinnal bővül a hazai lappiac

Az Autónavigátor.hu október 15-én nyomtatott újsággal is jelentkezik. A negyedévente megjelenő Autónavigátor.hu Magazin első számában a menetpróbák között a legnagyobb teljesítményű magyar gyártású autó,...

Megmarad a Le Monde szerkesztőségének függetlensége

Fontos megállapodást sikerült megkötni a patinás francia napilap tulajdonosai és szerkesztősége között, ami biztosítja, hogy a lap úgynevezett függetlenségi pólusa a jövőben véleményezhesse minden...

Budapesten a legjobb sajtófotók

Huszonöt ország 43 fotóriporterének 143 képe látható az idei World Press Photo kiállításon, amelyet mától lehet megtekintetni Budapesten, a Magyar Nemzeti Múzeumban. A világ szinte...

Zöld akcióban a Marie Claire

Elstartolt a Marie Claire Go Green! kihívása, amely arra buzdítja az olvasókat, hogy négy hét alatt négyféle területen vigyenek ökotudatos változásokat az életükbe. A...

Bulvárral folytatódik a médiapiaci koncentráció

Folytatódik a kormányközeli médiumok egységes irányításának megvalósítása, hamarosan a Lokál és a Ripost kiadója is beolvad a Mediaworks-be. A 24.hu összeállítása szerint a Habony...

Különleges lapszámmal jön a JOY

A tudatosság jegyében érkezik a JOY legújabb lapszáma. Környezetvédelem, vállalati felelősségvállalás, vegán életmód, fenntartható termékek – mindez újrahasznosított papíron. „Te mennyire élsz tudatos életet? Ez...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Berobbant az outdoor, egyre többet sportolnak a szabadban

Radikálisan átalakultak a hazai sportolási szokások: berobbant az outdoor, egyre többen keresik tudatosan az online világtól távoli, természethez közeli, közösségi mozgásélményeket – derül ki az idén 35 éves Mountex, az első és legnagyobb hazai...

Az inkák és Róma titkai a Nat Geo műsorán

A National Geographic bejelentette, milyen új műsorok lesznek láthatók a csatornán decemberben. A tartalmak között lesz az Inkák: A felemelkedéstől az összeomlásig című sorozat premierje, valamint olyan különleges epizódok, mint a Róma mélyen őrzött...

Megjelent a legújabb Marketing Trendbook

Minden eddiginél szélesebb körű szakmai összefogással újra megjelent a marketing globális és hazai iránytűje, a Marketing Trendbook. A Magyar Marketing Szövetség két éve indult, hagyományteremtő kezdeményezése keretében létrejött új kiadvány 650 oldalas, stratégiai fókuszú,...

A nagy képernyő visszatért, csak teljesen új szabályok szerint

A Connected TV (CTV) már ott van a magyar nappalikban, hazai előfizetésekkel és fogyasztókkal. A képernyő ugyanaz, de a mögötte futó rendszer teljesen átalakult: a televízió ma már egy internetalapú, mérhető és pontosan célozható...

Luxus lett az offline

Hogy rádiózunk, mit jelent ma ez a médium? Megtehetjük-e, hogy kiszállunk az online térből? Ezekre a kérdésekre keresték a választ a Business Lounge november 4-ei adásában, melynek vendégei Nagy Marcell, a MiértRádió? projektvezetője, Kapitány...

Digital Center

Így formálja az AI a tévéipart

Képzeljük el, ahogy egy hosszú nap után hazaérünk, és mire lehuppanunk a kanapéra, a telefonunkról vagy hűtőnkről kedvenc műsorunkra kapcsoltuk a tévét, hogy azt – AI segítségével – moziba illő színbeállításokkal nézzük. Ez ma...

Iskolának adományozott laptopokat a 4iG Alapítvány

Összesen 220, digitális oktatásra optimalizált, felújított laptopot vehetett át 15 iskola a 4iG a Digitális Társadalomért Alapítványtól. A Digitális Esély Program pályázatának keretében országszerte olyan pedagógusok és diákok kaptak új eszközöket, akik már ma...

Új fejezet a magyar AI filmkészítésben

Az Umbrella AI laborja, a CODEPUNK sikeresen lezárta a Generation AI VOL2 filmalkotó pályázatát, amelynek fő célja, hogy felfedezze és támogassa az AI által inspirált kreatív filmes tehetségeket, támogassa a mesterséges intelligencia által inspirált...

Díjazták a Samsung készülékeit

A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait több kategóriában is elismerték a Consumer Technology Association (CTA) szervezet által odaítélt CES 2026 Innovációs Díjakkal. Idén a vállalat mobilkommunikációs, szórakoztatóelektronikai, háztartási és félvezető fejlesztései is a legjobbak...

Az MI-ügynök egyszerre eszköz és kolléga

Az önálló tervezésre, cselekvésre és tanulásra képes AI-agentek, avagy MI-ügynökök alkalmazása gyorsabban terjed a vállalatoknál, mint a mesterséges intelligencia bevezetése. A vállalatok 35 százaléka már kísérletezik MI-ügynökökkel, további 44% pedig a közeljövőben tervezi a...