A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 20. alkalommal hirdeti meg „Az Év Honlapja” versenyt, amelyen új kategóriákban, Hungarikum és Ipari...
Az elmúlt 25 év legeredményesebb magyar olimpiai szereplésének nagy visszhangja volt az online térben. A közösségi médiában vizes sportokról volt a legtöbb tartalom, egyéniben...
A Számítástechnikai és Automatizálási Kutatóintézet (SZTAKI) részvételével megalakult a Biztonságos Digitális Társadalom Innovációs Klaszter (BDTIK), amelynek stratégiai célja, hogy hatékonyan és innovatívan segítse elő...
A kiberbűnözők rengeteg különféle módszerrel és technikával támadják a szervezeteket. Ezért az IT-biztonsági szakembereknek is számtalan eshetőségre kell felkészülniük, és szükség esetén új típusú...
Ötödik alkalommal küzdhetnek meg a magyarországi webáruházak Az Év Webshopja címért, a verseny résztvevőit kizárólag szakmai szempontok alapján értékeli a zsűri. Így nemcsak a...
Elsőként a hazai gyártócégek közül, nemzetközi streaming szolgáltató számára fejleszt és gyárt drámasorozatot a Paprika Studios. A komplex megbízás keretében a budapesti székhelyű cég...
Megállapodást írt alá a Twitter az Associated Press (AP) és a Reuters hírügynökséggel, ezzel segítenék a pontos tájékoztatást a közösségi oldal felületén.
Az együttműködéstől azt...
Az Európai Bizottság négy új pályázati felhívást tett közzé 12 millió euró értékben a többi között annak elősegítése érdekében, hogy a polgárok megbízható információkhoz...
Magyarországon elsőként az eMAG-nál vált elérhetővé a gyors visszatérítés nevű szolgáltatás, amely a több napos pénzvisszatérítési folyamatot maximum 30 percre csökkenti. A lehetőséggel azok...
Maratoni, nyolcnapos programsorozattal tér vissza idén a V4 Future Sports Festival. A régió és a világ legjobb e-sport csapatait ütköztető verseny a járványügyi helyzetre...
A második negyedévben is a Microsoft volt az adathalász támadásokat indító bűnözők által leggyakrabban használt brand – derül ki a Check Point Software Technologies...
Elindította saját online webáruházát az LG Magyarország. A vállalat 29 éve van jelen hazánkban, egészen mostanáig azonban kizárólag viszonteladó partnereken keresztül értékesítette termékeit.
Az...
A második negyedév végére 67 millió fölé nőtt az HBO Max és lineáris megfelelője összesített előfizetői száma a WarnerMedia anyacége, az AT&T közlése szerint....
Egyre intenzívebb a kiberbiztonsági fenyegetés az európai országokban – derült ki az IT-biztonsági megoldásokat gyártó Kaspersky felméréséből. Az utazástervezéskor különösen a bizalmas céges adatokat...
Meghan Markle sussexi hercegnő, Harry brit herceg felesége animációs sorozatot készít a Netflix streamingszolgáltató számára.
A Pearl munkacímen futó projekt egy családi sorozat, amely egy...
Az e-kereskedelemben egyre inkább követelménynek tekinthető az olyan intelligens katalógus, amely képes rá, hogy egyéni tartalmat kínáljon a vásárlók számára, továbbá azok a vállalatok,...
A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...
Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére.
Az ünnepek alatt és az új...
Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.
Meghatározó pillanatok
ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...
A Nemzeti Filmintézet (NFI) gyártás előkészítési támogatásával készült MouMoush – A műanyagkirály című filmtervet meghívta a Berlinale keretében megrendezett European Film Market szakmai programja. A világsikerű Ruben Brandt, a gyűjtő csapatának nemzetközi koprodukcióban tervezett...
2025-ben is jótékonysági különkiadással készül a Fókusz: december 23-án az RTL magazinműsora egész adását annak szenteli, hogy adományokat gyűjtsön a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet számára. A karácsony előtti nap különleges alkalom arra, hogy a nézők...
Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...
A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....