Január 1-jén hivatalosan is kezdetét vette az Allianz, valamint az olimpiai és paralimpiai mozgalmak közötti nyolcéves globális együttműködés, amely a paralimpiai mozgalommal 2006 óta...
Szoboszlai Dominik az RB Leipzig labdarúgócsapatához szerződött a Salzburgtól. A 20 éves magyar válogatott középpályás a német klub honlapja szerint négy és fél éves,...
Elindult a nevezés a OneBlade CS:GO Warmup kupára, ahol Magyarország legjobb amatőr és profi játékosai mérkőzhetnek meg egymással az értékes nyereményekért.
A Warmup Kupa sorozat...
Elindult a nevezés az LG UltraGear R6S Warmup kupára, ahol Magyarország legjobb Rainbow Six: Siege játékosai mérkőzhetnek meg egymással az értékes nyereményekért.
A Warmup Kupa...
A világon elsőként indít hibrid, vagyis egyszerre két játékban is induló e-sport csapatot a Lenovo Magyarország és a Budapesti Honvéd Sportegyesület. A hat fős...
A debreceni kötődésű Tranzit-csoport lett a DVSC labdarúgócsapatának főszponzora, azt nem közölték, hogy mennyivel támogatja a társaság a klubot.
Három évre szóló megállapodást kötöttek...
A MOL támogatóként számos sportágban jelen van az országban, az idei évtől pedig a Magyar Kupát is támogatja. A vállalat virtuális bajnokságot is indított,...
A Mastercard megújítja 1994 óta létező együttműködését az UEFA Bajnokok Ligájával a 2021–24-es időszakra. A megállapodás magában foglalja az UEFA Szuperkupa szponzorálási jogait is...
A világ egyik legnépszerűbb taktikai FPS játékát fejlesztő Ubisoft digitális sajtókonferencián jelentette be legújabb e-sport projektjét, a Rainbow 6 World Cup-ot, amelyen nemzeti válogatottak...
A magyar gamer közösség felé is nyit a MOL. A vállalat által szervezett verseny célja, hogy lehetőséget biztosítson az amatőr játékosok számára, hogy összemérjék...
Az LG Electronics (LG) az első LG UltraGearTM FACE-OFF gaming bajnokságon a Riot Games népszerű ingyenes multiplayer FPS (first-person shooter, azaz belső nézetű lövöldözős)...
Felülmúlták az előzetes várakozásokat a mindössze három hónap alatt elindított e-sport fogadás eredményei a Szerencsejáték Zrt.-nél, az augusztus 11-től indult termék pár hét alatt...
Növekvő bevételek, bővülő játékostábor, egyre több szponzor és milliós nézőszám jellemzi az e-sportot, amelynek a népszerűsége megállíthatatlan. Az e-sport-fogadás bevezetésével pedig még tovább nőhet...
Négy hetes, integrált marketing kampányt indított a Szerencsejáték Zrt. sportfogadási termékeinek népszerűsítésére. A közösséghez való csatlakozásra Anger Zsolt, Jászai Mari-díjas színész buzdítja a fogadókat,...
Közel 120 millió eurós rekordbevételt hozott a Bajnokok Ligája sorozat az idei nyertes Bayern Münchennek.
Az UEFA két éve vezett be új pénzosztási rendszert,...
A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert.
A múlt hét...
A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...
Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére.
Az ünnepek alatt és az új...
Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.
Meghatározó pillanatok
ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...
Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...
A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....