- Hirdetés -

Kategória: Sportbiznisz

- Hirdetés -

E-sport: elindult a nevezés a OneBlade CS:GO Warmup kupára

Elindult a nevezés a OneBlade CS:GO Warmup kupára, ahol Magyarország legjobb amatőr és profi játékosai mérkőzhetnek meg egymással az értékes nyereményekért. A Warmup Kupa sorozat...

E-sport: már lehet nevezni az LG UltraGear R6S Warmup kupára

Elindult a nevezés az LG UltraGear R6S Warmup kupára, ahol Magyarország legjobb Rainbow Six: Siege játékosai mérkőzhetnek meg egymással az értékes nyereményekért. A Warmup Kupa...

E-sport: érdemes figyelni a magyar csapatra

A világon elsőként indít hibrid, vagyis egyszerre két játékban is induló e-sport csapatot a Lenovo Magyarország és a Budapesti Honvéd Sportegyesület. A hat fős...

A Tranzit-csoport lett a DVSC főszponzora

A debreceni kötődésű Tranzit-csoport lett a DVSC labdarúgócsapatának főszponzora, azt nem közölték, hogy mennyivel támogatja a társaság a klubot. Három évre szóló megállapodást kötöttek...

Ezernél is többen jelentkeztek a MOL Gamer Magyar Kupára

A MOL támogatóként számos sportágban jelen van az országban, az idei évtől pedig a Magyar Kupát is támogatja. A vállalat virtuális bajnokságot is indított,...

Hosszabbított az UEFA-val a Mastercard

A Mastercard megújítja 1994 óta létező együttműködését az UEFA Bajnokok Ligájával a 2021–24-es időszakra. A megállapodás magában foglalja az UEFA Szuperkupa szponzorálási jogait is...

Szombaton lesz a FIFA 21 első hivatalos hazai versenye

Október 10-én rendezik meg a FIFA 21 első hivatalos hazai versenyét, a K&H e-kupa FIFA 21 1v1 bajnokságot. Az esemény helyszíne idén is az...

Világkupára készülnek a gamerek

A világ egyik legnépszerűbb taktikai FPS játékát fejlesztő Ubisoft digitális sajtókonferencián jelentette be legújabb e-sport projektjét, a Rainbow 6 World Cup-ot, amelyen nemzeti válogatottak...

Az e-sport felé nyit a MOL

A magyar gamer közösség felé is nyit a MOL. A vállalat által szervezett verseny célja, hogy lehetőséget biztosítson az amatőr játékosok számára, hogy összemérjék...

A legjobb gamereket keresi az LG

Az LG Electronics (LG) az első LG UltraGearTM FACE-OFF gaming bajnokságon a Riot Games népszerű ingyenes multiplayer FPS (first-person shooter, azaz belső nézetű lövöldözős)...

Villámrajtot vett az e-sport fogadás

Felülmúlták az előzetes várakozásokat a mindössze három hónap alatt elindított e-sport fogadás eredményei a Szerencsejáték Zrt.-nél, az augusztus 11-től indult termék pár hét alatt...

Legyőzte a járványt az e-sport

Növekvő bevételek, bővülő játékostábor, egyre több szponzor és milliós nézőszám jellemzi az e-sportot, amelynek a népszerűsége megállíthatatlan. Az e-sport-fogadás bevezetésével pedig még tovább nőhet...

Újabb Tippmix kampány indult

Négy hetes, integrált marketing kampányt indított a Szerencsejáték Zrt. sportfogadási termékeinek népszerűsítésére. A közösséghez való csatlakozásra Anger Zsolt, Jászai Mari-díjas színész buzdítja a fogadókat,...

Rengeteget keresett a BL-ben a Bayern

Közel 120 millió eurós rekordbevételt hozott a Bajnokok Ligája sorozat az idei nyertes Bayern Münchennek. Az UEFA két éve vezett be új pénzosztási rendszert,...

Hosszabbított a Penny Market a Fradival

2017-ben vált a Penny Market az FTC labdarúgócsapatának exkluzív szintű szponzorává. A partnerség a felek megelégedésére szolgál, így megszületett a megállapodás a folytatásról: a...

Újabb csapás a Barcelonára – Messi azonnal elhagyná a klubot

Azonnal távozna az FC Barcelona csapatától Lionel Messi, aki ezt a szándékát közölte is a klub vezetésével az Esporte Interativo brazil televíziós csatorna beszámolója...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...

102 éves TikTok-sztár az ELLE címlapján

Élete regénybe illő, stílusa pedig lehengerlő: a 102 éves Carole Roth, a TikTok ikonikus „nagyija” került az ELLE magazin friss lapszámának címlapjára. Carole – akinek neve Labubujával együtt robbant be a köztudatba – generációk...

A Kossuth téren parkol Barbie lakóautója: elindult a Mattel Fake OOH reklámkampánya

A Mattel magyarországi képviselete adventre időzítette első, teljes egészében digitális illúziókra épülő outdoor kampányát. A 2025. december 5-én indult akcióban Barbie életnagyságú lakóautója végighajt a Lánchídon, majd letáborozik a Kossuth téren; míg a gigantikus...

Már közel 500 nevezés érkezett a Marketing Diamond Awards-ra

Eddig már közel 500 ügynökségi és megbízói nevezés érkezett a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idei Marketing Diamond Awards felhívására, így továbbra is a legtöbb nevezést vonzó hazai szakmai díjnak számít. A szövetség idén is...

4iG: nem áll szándékunkban megvenni az RTL-t

Nem áll szándékában az RTL Magyarország megvásárlása és nem is tárgyalnak erről a televíziótársaság tulajdonosaival – jelentette be a 4iG Nyrt.. A társaság részletesebb információkat közölt a 4iG Műsorszóró Kft. eladásáról is, amit a...

Digital Center

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...

Felpörög a közép-európai adatközponti piac

A közép-európai adatközponti piac évről – évre dinamikus növekedést mutat. Az évtized végére akár meg is haladhatja a 7 milliárd dollárt a forgalom ezen a területen. A növekedés egyik legfontosabb csomópontja Prága, amely Németország,...

Népszerű az ingyenes mesterséges intelligencia képzés

Aktív hónapokat tudhat maga mögött a Gábor Dénes Egyetem (GDE), amely névadója születésének 125. évfordulója alkalmából júniusban Gábor Dénes emlékévet hirdetett. Az évforduló napjára szervezett Mesterséges Intelligencia Konferencián mutatta be a „MI Jövünk!” ingyenes...

Már a ruháinkat is a mesterséges intelligencia mossa

A mai rohanó életben egyre nagyobb igényünk van olyan megoldásokra, amelyek időt spórolnak, kímélik a ruháinkat és közben a környezetet is. A modern mosási-szárítási technológiák fejlődése ma már lehetővé teszi, hogy kevesebb energiával, kevesebb...

A magasabb fizetésért érteni és használni is tudni kell az AI-t

A napi szinten generatív mesterséges intelligenciát használó munkavállalók magasabb fizetést, nagyobb munkahelyi biztonságot és termelékenységet tapasztalnak – miközben a globális munkaerő egyharmada rendszeresen túlterheltnek érzi magát. A PwC idei Global Workforce Hopes and Fears...