Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Archív
- Hirdetés -
Felül kellett vizsgálnunk a médiamix-stratégiánkat – interjú Horváth Magyary Nórával
Célunk, hogy azon médiumokban, ahol jelen vagyunk, domináns szintet érjünk el, ami az elmúlt években csak úgy volt lehetséges, hogy csökkentettük a médiamixünk szélességét...
Adatbiztonság: bajban lesznek a cégek
Az adatszivárgások száma emelkedik — 2016-ban 1,4 milliárd adat került illetéktelen kezekbe —, az informatikai vezetők nagy része továbbra is a határvédelemben bízik –...
Ráfizethetnek a robogósok
A nyári időszakban évről évre egyre több robogó jelenik meg a hazai utakon. Jelenleg már több mint félmillió robogó üzemel az országban, ezeknek mintegy...
Fotópályázatot indított a NatGeo és az MTÜ
A National Geographic magazin a Magyar Turisztikai Ügynökséggel (MTÜ) együttműködésben fotópályázatot hirdet „Fedezd fel! – Éld át! - Fotózd le!” címmel. A pályázat célja,...
Akik lemaradnak a digitális versenyben
A fogyasztási cikkeket termelő és forgalmazó vállalatok messze nem aknázzák ki a digitalizáció nyújtotta lehetőségeket – derül ki a Roland Berger felméréséből, amelyet több...
Kiderült: így állunk a szabadsággal
A statisztikák szerint átlagosan 20 napot pihenhetnénk évente, azonban sokan nem akarják, vagy nem tudják kihasználni a pihenőidőt. Az amerikaiaknak kevés, a skandinávoknak sok,...
Marketinges Top50 – Íme a teljes lista
Tegnap bemutattuk a Marketing&Media magazin által felkért szakemberek véleménye alapján összeállt, a legsikeresebb hazai marketingeseket bemutató listánk élmezőnyét, ma pedig itt van a teljes...
Tovább zsugorodott a pc-piac
A második negyedévben 60,5 millió személyi számítógépet adtak el világszerte az IDC friss adatai szerint, ez 3 százalékos visszaesést jelent az egy évvel korábbihoz...
Employer branding építésbe kezdtünk – interjú Faludi Péterrel
Növekvő forgalmat és nagyobb ügyfélportfóliót várok – nyilatkozta csapaterősítő terveivel kapcsolatban a Marketing&Media magazinnak a Havas Media új ügyvezető igazgatója. Faludi Péter beszélt arról...
Így használja a virtuális valóságot a Volkswagen
A Volkswagen-csoport az autógyártók közül elsőként vezet be virtuális valóság (VR) technológiát a csoporton belül a HTC VIVE felhasználásával.
A virtuális valóság (VR) megtévesztően valóságos...
Hódítanak az okosvárosok
Az épületüzemeltetők 63 százaléka okos analitikai eszközökkel kívánja hatékonyabbá tenni létesítménye működését, és 88 százalékuk szerint 2019-re ez a beruházás meg is térül –...
Fotókon a Sziget legjobb pillanatai
A Robert Capa Kortárs Fotográfiai Központ évek óta jelen van a Szigeten, most viszont a Sziget jön a Capa Központba: Benkő Imre, illetve a...
Tehetségeket keres a Dreher
A DreherFeszt Felfedező néven induló tehetségkutató versenyben a szeptember 2-án megrendezésre kerülő sörgyárfesztivál színpadára hat együttes juthat fel, amelyek közül az élő fellépés alapján...
Fontos, hogy ott legyünk a prémium fesztiválokon
Az eddigi legsikeresebb Red Bull Air Race volt az idei – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Takács Ákos, a Red Bull marketing vezetője. A nekünk adott...
Horváth Magyary Nóra a legsikeresebb marketinges
Az idén is beigazolódott, hogy a kezelt médiabüdzsé nagyságánál sokkal többet számítanak az adott marketingvezető által elért sikerek és a szakmai presztízs. A Marketing&Media...
Okosmobil: nyáron is nélkülözhetetlen
A magyarok kétharmada nem tudja elképzelni a nyaralását az okostelefonja nélkül, amit leginkább fotózásra, navigációra, étterem és hotel keresésére használ a vakáció során -...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Díjazták a Heineken karboncsökkentési programját
Fenntarthatósági díjjal jutalmazta a Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért (BCSDH) a Heineken Hungária karboncsökkentési programját. Az Üzleti megoldások / Klímavédelem és adaptáció kategóriájában elnyert díjat a vállalat egy olyan technológiának köszönheti, amely várhatóan...
Együttműködik a 4iG Űr és Védelmi Zrt. és a Széchenyi István Egyetem
Stratégiai együttműködési megállapodást írt alá a 4iG Űr és Védelmi Zrt., valamint a győri Széchenyi István Egyetem Budapesten a napokban. A partnerség célja, hogy hosszú távon erősítse a magyar űripari és védelmi szektor szakember-utánpótlását,...
Elindult a Médiaunió új kampánya
A magyar tinédzserek Európa élmezőnyében állnak szerhasználat tekintetében, miközben mentális jóllétük az egyik legalacsonyabb a kontinensen: tízből kilencen ittak már alkoholt, minden második dohányzik vagy e-cigarettázik, és minden harmadik problémás közösségi média-használatról számol be....
Új lendületet kap az európai technológiai szektor
Néhány évvel ezelőtt az európai technológiai szektort sokan másodvonalbelinek tartották. A 2022–2023-as sikertelen IPO-hullám és a lezárt tőkepiaci ablak a régió hanyatlását vetítette előre. 2025 azonban megfordította a trendet. A tőke ismét Európába áramlik,...
Visszatér az EFOTT-hoz Kiss Zsuzska
Kiss Zsuzska vezető marketingkommunikációs szakértőként csatlakozik az EFOTT-HÖOK cégcsoport csapatához. A szakember korábban közel egy évtizeden át volt az EFOTT fesztivál sajtófőnöke, és meghatározó szerepet töltött be az Educatio Kiállítás kommunikációs vezetésében is. Új...
Digital Center
Együttműködik a 4iG Űr és Védelmi Zrt. és a Széchenyi István Egyetem
Stratégiai együttműködési megállapodást írt alá a 4iG Űr és Védelmi Zrt., valamint a győri Széchenyi István Egyetem Budapesten a napokban. A partnerség célja, hogy hosszú távon erősítse a magyar űripari és védelmi szektor szakember-utánpótlását,...
Új okosmobilt mutatott be a Huawei
A Huawei új fejezetet nyit Magyarországon: egyszerre mutatta be zászlóshajó termékeit, köztük a Pura 80 okostelefont, amely iparágvezető kameraképességeivel új mércét állít a mobilfotózásban. Az eseményen Fetter Erik, Esztergályos Patrik és Abosi Barna osztotta...
A cégek már használják az AI-t, de még van egy gyenge láncszem
A hazai IT-infrastruktúra még nincs felkészülve a küszöbön álló AI-robbanásra. A vállalatok egyre több adatot mozgatnak, elemeznek és integrálnak, ugyanakkor az alapok még nem elég erősek, beruházások nélkül a vállalatok hosszú távon nem tudják...
A K&H anyavállalatáé a legjobb mobilbankos app
A K&H anyavállalata, a belga KBC ismét elnyerte a „Legjobb mobilbanki alkalmazás” címet Belgiumban az Sia Partners független nemzetközi kutatócég értékelése alapján. A KBC Mobile nemcsak hazájában bizonyult piacvezetőnek, hanem globális szinten is a...
Megnyílt a Toyota okosvárosa
A Toyota Woven City hivatalosan is megnyitotta kapuit, mint a jövő mobilitásának tesztpályája, az első lakócsoport, akiket „Weaver”-nek (Szövőnek) neveznek, a napokban költözik be a városba. A jövő fenntartható technológiáinak mintegy élő laboratóriumául szolgáló...