Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Kutatás
- Hirdetés -
Kizöldülhet az újautó-piac
2019 rekordév volt a magyarországi újautópiac zöldülése szempontjából: a hazai újautóértékesítések 6,9 százalékát tették ki a részben vagy teljesen elektromos autók. 2020-ban ugyanakkor minden...
A járvány miatt máshogy bankolhatnak a nagyvállalatok
Jelenleg a nagyvállalatok körében az online banki átutalás a legnépszerűbb elektronikus szolgáltatás, azonban a mobil applikáción történő bankolás lehetőségével egyelőre még kevés cég él...
Nehéz helyzetbe kerültek az előadóművészek
Az előadások elmaradása miatt jövedelem nélkül maradt előadóművészek segítséget kérnek az Európai Bizottság elnökétől, akinek támogatására az online zeneszolgáltatásból származó bevételek méltányos megosztásában is...
Tarol a PayPal
Az elmúlt hetekben alapjaiban változott meg a fizetéshez való viszonyunk. Ha lehet, nem nyúlunk a készpénzhez, kerüljük a személyes fizetési helyzeteket. És persze a...
Ebben hatékonyabbak a tévéreklámok
Kétszer annyi fogyasztó véli úgy, hogy a tévéreklámok pozitívabb megítélést hoznak egy márkának, mint amennyien a digitális hirdetésekről gondolják ezt – többek között ezt...
Kihasználják a járványt a kiberbűnözők
A koronavírushoz kapcsolódó korlátozó intézkedések nyomán az emberek mindennapjai a digitális térbe költöznek. Mindez rendkívül súlyos adatvédelmi és elektronikus információbiztonsági kockázatokkal jár a vállalatoknak...
Meglepő tények az elektromos autókról
Tavaly már közel 2,3 millió, tisztán elektromos meghajtású autót adtak el világszerte és csak Európában 160 ezernél is több töltőállomás szolgálja ezeket a járműveket...
Túlélési tippek vállalatoknak
Váratlanul érte a döntéshozókat a kialakult társadalmi és gazdasági helyzet, ami így számos hazai vállalkozásnak okoz működési zavarokat. Az EY kockázatkezelési területének szakértői 4...
Így működhetnek a cégek a járvány idején
A koronavírus-járvány és az azzal járó korlátozások új kihívások elé állították a gazdaság szereplőit: miként tudják meghozni azokat a döntéseket, amelyek a vállalkozások működtetéséhez...
Rengeteget költünk a járvány miatt
A COVID-19 koronavírus kirobbanásának hetében (10. hét) a magyarok 98%-a már hallott a járványról, és 10-ből hatan már a fertőzés megjelenése előtt aggódtak miatta....
Csökkent a dízelautók népszerűsége
Újabb mélyponton áll a dízelautók népszerűsége: tavaly a forgalomba helyezett új személygépkocsiknak mindössze 20 százaléka működött gázolajjal. A JóAutók.hu keresési statisztikái szerint a potenciális...
Drámai helyzetbe kerülhetnek az utazási irodák
Számos utazási iroda nem mondja le a járvánnyal érintett területekre tervezett utakat, hanem átütemezi, vagy egy szabadon beváltható vouchert ajánl fel az utasoknak a...
Fejlesztenének a hazai webshopok
A webáruházakat működtető cégek kétharmada fejlesztene, de jó részük tanácstalan, hogy merre induljon el – derül ki a Virgo csoport iparági kutatásából. Az eredmények...
Így bankoljunk járvány idején
A mostani helyzetben különösen fontos a személyes érintkezések korlátozása, a higiéniai szabályok, ajánlások betartása – legyen szó vásárlásról vagy a napi pénzügyekről. Lehetőség szerint...
Pánikszerűen spórolnának a szállodák
Pánikszerűen csökkenti költségeit a szállodaipar, de a sport- és a szórakoztató létesítmények is. Ez olyan járulékos veszélyeket hordoz, amit a döntéshozók nem mindig gondolnak...
Kibertámadások miatt veszélyesebb a távmunka
Világszerte egyre gyakoribbak és sokrétűbbek a kibertámadások, amelyek felismerésével és kivédésével alig birkóznak meg a cégek – derül ki az EY 1300 kiberbiztonsági vezető...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Izgalmas együttműködésben a Ferrari és a Mattel
Új partnerséget kötött egymással a Mattel és az olaszországi luxusautó-gyártó vállalat, a Ferrari. Több mint 10 év után a Hot Wheels játékautókon ismét megjelenik az ikonikus logó, a „Cavallino Rampante”, azaz az „ágaskodó ló”...
Díjazták a Positive Adamsky vezetőit
Ügynökségvezetői kategóriákat nyert a Positive Adamsky két menedzsmenttagja az Agency People of the Year versenyen. Nagy Andrea, a Positive Adamsky PR tagügynökségének ügyvezetője a Head of Agency of the Year (CEO), Vaszary Ádám Operation...
Mindent elhisznek a fiatalok a mesterséges intelligenciának
Szinte minden Z generációs fiatal használ mesterséges intelligenciát (MI), de többségük nem ismeri fel, ha az MI-modell hallucinál, vagyis hibás válaszokat ad — derül ki az EY, a Microsoft és a TeachAI 16 országban,...
Hatalmas a növekedés a viselhető okoseszközök piacán
Innovatív eszközök széles skáláját mutatta be a Huawei Budapesten, köztük a HUAWEI WATCH D2 okosórát, amely a világ első csuklón hordható, orvostechnikai eszközként regisztrált, 24 órás ambuláns vérnyomás-monitorozásra (ABPM) képes okoseszköze. Az eseményen bemutatott...
Egyre drágább a tankolás
Miközben a középkorú magyar autósok évek óta átlagosan ugyanannyit, 16-18 ezer kilométert vezetnek, a tankolás drágulása miatt emelkedtek az üzemanyag-kiadásaik – derül ki a K&H biztos jövő felmérésből. A havi átlagos üzemanyag-kiadás rekordszintre, 30...
Don't Miss
Tanácsadókkal bővített a LoungeComm
Négy fővel bővült az elmúlt fél évben a Lounge Communication szakembergárdája.Egy építőipari cég kommunikációs vezetői pozícióból érkezett a LoungeComm csapatába Gyepes Mónika, aki az elmúlt négy évben a vállalati pr-ért, külső és belső kommunikációért...
Új kategóriákkal bővül a Flash Award
A Magyarországi Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetsége (MaReSz) idén 3. alkalommal is meghirdeti a rendezvényszervező és -szolgáltató szektor szereplői számára létrehozott Flash Award by MaReSz szakmai díjpályázatot. Az egyre népszerűbb verseny célja, hogy elismerje az...
A KÉSZ Csoportnál folytatja Benedikt Károly
Benedikt Károly marketing- és vállalati kommunikációs igazgatóként csatlakozott az egyik leginnovatívabb, technológia-vezérelt építőipari vállalatcsoportjához, a KÉSZ Csoporthoz. A szakember közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, új pozíciójában pedig a cégcsoport belső és külső kommunikációjáért,...
Új megbízást kapott az Astoria Agency
2025-ben az Astoria Agency kapott megbízást az Art and Antique Budapest kiállítás és vásár, valamint a Füred Art Week és a Budapest Contemporary képzőművészeti seregszemle sajtókommunikációs feladatainak ellátására. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége...
Új vezetővel erősít a DDC
2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) Kommunikációs és marketing osztályának vezetői pozícióját. Az új év megújuló stratégiai irányvonalakat is hoz a vállalat életébe, melyben aktívan épít az új...