Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Kutatás
- Hirdetés -
Dübörög a bérlakáspiac
A budapesti bérlakáspiacon idén eddig a legnagyobb kereslet pesti oldalon a VIII., XIII, XIV., míg budai oldalon a II. és a XI. kerületben található...
Elszállhatnak a lakásárak
2020-ra egymillió forint feletti négyzetméterárakkal kell számolni a belvárosban - elsősorban az V. kerületben -, ha a jelenlegi ütemben drágulnak tovább az ingatlanok –...
Erre vágynak utazók
Mindenki spórolna rajta legszívesebben, de kevesen adják ki a kezük közül. Az üzleti utazások szervezése sokszor hálátlan feladat egy cégen belül, hiszen a foglalások...
Ezért veszélyesek az okoskütyük
A legújabb kutatások azt mutatják, hogy az okosórák valódi kémeszközként működhetnek: például a gyorsulásmérő és giroszkóp adatait elemezve az okosóra tulajdonosával kapcsolatos olyan adatkészletet...
Ennyit kerestek a diákok
A tavalyi évben ötödével nőtt a ledolgozott munkaóraszám, szinte ugyanannyi munkavégzővel - derül ki a Magyarországi Diákvállalkozások Országos Érdekképviseleti Szövetsége (DiákÉSZ) tagszervezeteinek adataiból. A...
Kiberbűnözés – veszélyben a gyerekek
Tíz másodpercenként éri hekkertámadás számítógépeinket, nő a bankkártyás visszaélések és az adatlopások száma, a zsarolóvírusos támadások pedig még korántsem értek a csúcsra. Különösen a...
Ilyen otthonra vágynak a magyarok
A magyarok 80 százaléka legszívesebben egy amerikai stílusú kertes házba költözne, azonban közeledve a tényleges lakásvásárláshoz 41 százalékuk már egy panellakással is kiegyezne –...
Ilyenek a fiatalok
Optimista Európa lakossága - derül ki a Cetelem Körkép felméréséből. Különösen a 18-35 éves korosztály, amely – rácáfolva a papírformára – spórolásban is jobb...
Márkák vonzásában
A márkahűség szempontjából a nagyszülők és az unokák hasonlítanak egymásra, illetve az idősebb és a fiatalabb szülők – az X és az Y generáció...
Ötletben nincs hiány a hazai vállalkozóknál
Lenne üzleti ötletünk és akár szabadidőnkből is szívesen áldoznánk, ám a kockázatvállalás és a kezdő tőke hiánya hátráltat leginkább bennünket, magyarokat abban, hogy saját...
Rengeteg pénzt hozhat a mesterséges intelligencia
Paradigmaváltás zajlik a digitális gazdaságra történő átállásban, a folyamatot a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazása hajtja – derült ki a Huawei Global Connenctivity Index (GCI)...
Így lazítanak a magyarok
Nem viszik túlzásba a fesztiválozást azok sem, akik kíváncsiak az ilyen eseményekre, évente jellemzően 1-2 fesztiválra látogatnak el – derül ki a Nielsen felméréséből....
Ezt vettük gyereknapra
Már gyereknapra is online rendelnek játékot a szülők, egy átlagos játékrendelés értéke az idén több mint bruttó hatezer forint volt.
A webáruháza mellett országszerte tizenhat...
Újítottak a kiberbűnözők
Az év első negyedévében a Kaspersky Lab adathalászat elleni technológiái több mint 3,6 millió olyan oldallátogatást regisztráltak, amelyek hamis közösségi oldalakra vezettek, ebből 60...
Sokan keresik külföldön a boldogulást
Az Európai Unió munkaképes korú (20-64 év) lakosainak 3,8 százaléka élt 2017-ben egy másik, az állampolgárságától eltérő uniós tagországban. Tíz évvel korábban ez az...
Ennyit spórolhatunk egy kis utazással
A főváros egyre növekvő ingatlanárai után az agglomerációs települések népszerűsége és áremelkedése is rohamtempóban nőtt az elmúlt időszakban. Vajon meddig kell mennünk, hogy kedvezőbb...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Karácsonykor véget ér Sissi története
Ahogyan megszokhattuk, karácsony tájékán debütál az Epic Drama csatornán a friss Sissi-évad – idén is így lesz, ám most utoljára: a 4. évaddal ugyanis lezárul a sorozat. A hat friss epizód december 26-ától esténként...
Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével
Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...
Az év, amikor elkezdett helyettünk dönteni a mesterséges intelligencia
Néhány évvel ezelőtt még futurisztikusnak tűnt, hogy digitális asszisztensek támogassák a munkánkat, összegezzenek olyan adatokat, amelyeket nekünk évekbe telne átbogarászni, és ezen keresztül segítsenek nekünk összetett döntésekben. Mára viszont a legfejlettebb vállalatok olyan MI-ügynököket...
Ezek a filmek érkeznek 2025-ben a hazai mozikba
2025-ben is nagyszerű filmeket hozunk a magyar közönségnek: Angelina Jolie Pablo Larraín új életrajzi filmjében alakít csodálatosat (Maria), Nicole Kidman pedig Halina Reijn erotikus thrillerében nyűgözi le a közönséget (Jókislány). A konyha című színdarab...
Creator Awards 2024: ilyen volt a díjátadó gála
Oscar-gála jellegű eseményen díjazták a hazai kreátorszakma legjobbjait. A Creator Awards 2024 powered by MBH Bank idei díjátadó rendezvénye a tavalyi nagyszabású eseményre is rátett egy lapáttal.
Az idei vörös szőnyeges gálának a MOM Sport...
Don't Miss
Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével
Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...
Először nyert díjat magyar kampány az európai Effie Awards-on
Az Effie reklámhatékonysági verseny 23 éves magyarországi történetében először került be magyar pályamunka az európai döntőbe. 2024. december 11-én este a brüsszeli díjátadón bronz Effie-t nyert a LEGO Oroszlán és a Red Lemon Media.A...
Díjazták a Mapei kommunikációs vezetőjét
Mészáros Szilvia, a Mapei Kft. PR- és kommunikációs vezetője kapta a 2024-es „Az Év Építőipari Marketingkommunikációs Személye” díjat. Az elismerést az Építőipari Vállalkozások Országos Szövetségének Médiatagozata alapította, és idén adták át először. A szakember...
Kisfilmmel ünnepel a Human Telex
Nem szokványos születésnap, nem szokványos ajándék: a Human Telex Advertising & Event teljesen házon belül készített egy filmet magáról, mindenkinek és maguknak. A filmben az időutazás és a fantázia találkozik az ügynökség értékeivel.A 35....
Olimpikonnal erősít az MBH Bank
Kós Hubert lesz az MBH Bank márkanagykövete a követkető két évben, az együttműködés részeként a sportoló számos alkalommal fog feltűnni a pénzintézet kampányaiban. Az olimpikon személyes részvételének központi témája a sport és a szurkolás...