- Hirdetés -

Kategória: Marketing

- Hirdetés -

Rengeteg pénzről dönthetnek a Tesco vásárlói

Elindult a Tesco „Ön választ, mi segítünk” programjának szavazási szakasza, amelyben az áruházak gyűjtőládáiba bedobott zsetonok száma dönti el, hogy a továbbjutó pályázók közül...

A Morpho segítségével bővül a GE csapata

A GE Gas Power veresegyházi gyára a Morpho-t választotta kommunikációs partnernek munkáltatói márkaépítéshez és fizikai toborzókampányához. A kampány célja, hogy a vállalat megtalálja új...

Marketingkongresszust rendezett a Pannon Egyetem

A Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Kara, az IAPNM (International Association on Public and Nonprofit Marketing) szervezetével karöltve - a Veszprém-Balaton 2023 Európa Kulturális Fővárosa támogatásával...

Új marketing és kommunikációs vezető a Xylemnél

Vargha Mártont nevezték ki 2023. március 20-tól a Xylem Water Solutions Magyarország Kft. marketing és kommunikációs vezetőjének. A közel két évtizedes marketing területen szerzett...

Tovább fokozza a hangulatot a Meki a Budapest Parkban

A Budapest Park, Magyarország legnagyobb, szabadtéri könnyűzenei szórakozóhelye az idei szezonban egy váratlan újdonsággal bővült. Az éttermi kínálatot színesítve, ezen a vibráló színtéren megjelent...

Tovább zöldülhetnek a vállalatok

Akár 30 százalékos energiamegtakarítás is elérhető a modern, hőszigetelt üvegek beépítésével, ami a mostani gazdasági környezetben jelentős összeget jelenthet a vállalkozásoknak és a lakosságnak...

Frissítő kortyok

Előtérbe került a tudatos fogyasztás, a vásárlók a minőség mellett egyre inkább figyelnek a fenntarthatóságra. Bár a jelenlegi gazdasági helyzet megnehezíti a gyártók és...

Hogyan hat a mesterséges intelligencia a reklámozásra?

A mesterséges intelligencia és a reklámozás közös kapcsolódási pontjainak bemutatására szervezett workshopot a DIMSZ Adatvezérelt Marketing Szövetség, valamint az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT). Hogyan...

Sportos együttműködésben a Lexus

A Lexus, a világ egyik vezető környezetbarát prémium autómárkája 2023-tól az ATP Tour hivatalos autóipari partnere és platina szintű támogatója lett. A jelentős, többéves...

Besúgó parti is lesz a Balaton egyik legnagyobb fesztiválján

A nyár kellős közepén, július 27-én másodszor indul el Zamárdiban a ZamJam fesztivál, amely 20 helyszínen közel 100 programmal várja a látogatókat a teraszokon,...

Sokat érhetnek a régi mobilok

A Yettel tavalyi sikeres kampánya után most ismét arra ösztönöz, hogy a használt mobilokat minél többen vigyék vissza az üzleteibe. A régi mobilért most...

Vállalkozásoknak kedveznek az új hitelgaranciák

Együttműködést írt alá az Európai Beruházási Alap és a K&H, amelynek értelmében már elérhető a K&H Csoportnál az InvestEU uniós garanciaprogram. A pénzintézet 3...

Dizájnpályázatot hirdet az Auchan

Idén is csatlakozik az Auchan Magyarország a műanyagmentes július kampányhoz. A vállalat életében kiemelten fontos szerepet tölt be a fenntarthatóság, 2019 óta folytat következetes...

Rengeteg programmal készülnek a Savaria Történelmi Karneválra

Huszonhét helyszínen 300 programmal várja az érdeklődőket augusztus 24. és 27. között Szombathelyen a XII. Savaria Történelmi Karnevál, Közép-Európa legnagyobb jelmezes, históriás karneválja. A...

Ezért kell csökkentenünk a műanyag-hulladékot

Évről-évre megdőlnek a mikroműanyag-szennyezéssel mértékével kapcsolatos teóriák, mert kiderül, hogy jóval nagyobb koncentrációban vannak jelen a tengerben és az élővizekben, mint azt a kutatók...

Egyedülálló élménypark épült

Közel 600 millió forintos beruházás eredményeként készült el és nyílt meg egy új családi élménypark Debrecen mellett. A ritkaságnak számító felnőtt és gyermek elektromos...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Boldog, békés karácsonyt kíván a Marketing&Media

Boldog, békés karácsonyi ünnepeket kíván minden kedves olvasónak a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu csapata. Meglepetésért kattints a képre!  
Csillag Születik döntő RTL

Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....