- Hirdetés -

Kategória: Marketing

- Hirdetés -

Ismét a Morpho-t választotta a Magyar Suzuki

Meghívásos tenderen választotta ki kommunikációs ügynökségét a Magyar Suzuki, amelynek eredményeként a következő két évben is a Morpho támogatja az esztergomi gyártócég vállalati kommunikációját. Az...

Médiaügynökséget választott a Tchibo

A dentsu csoporthoz tartozó Carat Hungary nyerte meg a Tchibo több körben zajló médiaügynökségi tenderét. A kiválasztott ügynökség feladata a Tchibo médiatervezési és médiavásárlási...

Új vezetővel erősít a Httpool by Aleph

Megerősíti magyarországi csapatát a Httpool by Aleph: Novák Péter country managerként veszi át a hazai leányvállalat vezetését. A média, a digitális marketing, valamint az...

Tovább küzd a Lidl a tudatos táplálkozásért

Nemzetközi intézkedéscsomagot fogadott el a Lidl a tudatos táplálkozás előmozdítása érdekében, melynek része a termékkínálat és a kommunikáció fejlesztése egyaránt. Az áruházlánc célja, hogy...

Csendes hangszert keresel, ami miatt nem szólnak rád a szomszédok? Megtaláltad! (x)

A zenetanulás az akusztikus gitárokon vagy esetleg egy digitális zongorán elsajátítható saját otthonunkban is. A tanulás sokkal egyszerűbb, mint amilyennek látszik. (x) Vásárolj csendes hangszert,...

Hatalmas ismertséget hozhat a márkáknak a sportszponzorálás

Épphogy beköszöntött az új év és véget értek az olyan meghatározó nemzetközi sportesemények, mint például a katari FIFA-világbajnokság, máris kezdődik az új versenyszezon, ami...

Ingyenes hirdetés feladás regisztráció nélkül, csupán pár kattintással (x)

Az online hirdetések évtizedek óta kedvező opciót jelentenek a kereskedelemre eladók és vásárlók számára egyaránt. Az egyik legfontosabb tényező a hozzáférhetőség, hiszen az erre...

Új marketingigazgatóval folytatja a Westend

Tavaly év végén vette át Kovács Zsombor a Westend marketingigazgatói feladatait a szülési szabadságra távozó Pőcze Judittól.Az új marketingigazgató széles ismeretekkel rendelkezik a plázaszektorról,...

Ismét díjazták a legkiemelkedőbb marketingaktivitásokat

Január 26-án, a budapesti SYMBOL-ban adták át a Marketing Diamond Awards 2022-es elismeréseit. Idén ismét a Billingo Technologies Zrt. lett „Az Év Megbízója”, a...

Jó ügyek mellé állt az AVON

Az AVON nemzetközi szépségvállalat működését kezdetektől fogva meghatározta a nők életének jobbá tétele, kereseti lehetőséget biztosítva a nőknek, amikor még szavazati joguk sem volt....

Díjazták a Néprajzi Múzeum alkalmazását

A digitális gondolkodás és a digitális megoldások újszerű, innovatív, ötletes megvalósítását díjazó Pixel Perfect Awards megmérettetésen kiosztott 6 arany elismerés közül egyet a Néprajzi...

Hatalmas változások az Ersténél

A pénzintézet megújult marketing stratégiájának középpontjában a szerethető bankolás áll, ami az egyszerűbb kommunikációban, a fiókok átalakításában és az új arculatban is megjelenik. 2023-tól...

Pedagógusoknak segít a Yettel új programja

A felgyorsult világban folyamatosan szembe kell nézni a kiszámíthatatlansággal, és egyre nagyobb kihívást jelent megtalálni a lelki egészség alapját, az egyensúlyt. A Yettel digitális...

Pezsgős projektben a KNK

Januártól a KNK kommunikációs ügynökség kezeli a magyar piac meghatározó pezsgői, a Törley és a Hungaria márkák PR-aktivitásait és különféle sajtóeseményeit. Az éves megbízás...

Kiosztották „Az Év Honlapja” díjakat

Már 21. alkalommal rendezték meg a digitális marketing szakma legrangosabb hazai eseményét, Az Év Honlapja pályázatot. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing...

Galácz Karolina ismét bekerült a Dubai Lynx zsűrijébe

A Cannes Lions egyik legfontosabb fesztiválja, a MENA régió kreativitását ünneplő Dubai Lynx ismét meghívta zsűrijébe a VMLY&R executive kreatívigazgatóját, Galácz Karolinát, aki ezúttal...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megvannak az LG fotópályázatának nyertesei

Közel 700 nevezéssel zárult az LG Magyarország és a Magyar Nemzeti Galéria közösen meghirdetett fotópályázata. Az első helyezett pályaművet Munkácsy Mihály Rőzsehordó nő című festménye inspirálta. A nyereményeket július 2-án, a Magyar Nemzeti Galériában,...

Komoly húzónevekkel erősít a K&H pályázata

Három népszerű márkával bővült a K&H kkv-k számára létrehozott, együttműködést népszerűsítő pályázatának kínálata. A nagyszámú tavalyi jelentkezések miatt idén márciusban újra meghirdette a pénzintézet: a K&H: üzletet ide! – az év kollaborációs ötlete pályázatát,...
tévé tévézés nézőszám

Ebben hasonlít a Forma-1 és a Tények

Mindkettő a múlt heti nézettségi toplista élén végzett: a Forma-1 a 18-59 éveseknél, a Tények a teljes lakosságnál. Az RTL legnézettebb műsora a Híradó volt. Két héten át a 18-59 éveseknél, főműsoridőben kis előnnyel az...

Menekülünk a forróság elől – íme hat fantasztikus hely

A coolcationing, azaz a forróság elől a hűvösebb nyárba menekülés mellett teszi le a voksát minden hatodik magyar a Kiwi.com felmérése* szerint. De hová mehet, aki a kellemes klíma mellett kulturális élményekre vágyik és...

Több a lakás, mégis kevesebb az otthon

Magyarországon hivatalosan több lakás van, mint ahány háztartás, mégis egyre többen érzik úgy, hogy lehetetlen saját otthonhoz jutni. A szociális bérlakások háttérbe szorultak, az árak évek óta emelkednek, és kevés új lakás épül. Eközben...

Digital Center

Sokat tehetnek a nők egészségéért az okosórák

A testünk egy változó, alkalmazkodó és finomhangolható rendszer, és ha megtanulunk rá jól figyelni, életminőségünk is érezhetően javulhat. A ciklusszinkron-tudatos életmód épp erre épít: a nők ciklusuk szakaszait megismerve optimalizálhatják a napi rutinjaikat, a...

Így vigyáz az adatainkra a Samsung

A Galaxy eszközök olyan mesterséges intelligencia technológiákkal érkeznek, amelyek középpontjában a felhasználó személyes adatainak védelme áll. A Galaxy AI-t arra tervezték, hogy a felhasználói kéréseket megelőzve megértse az egyéni szükségleteket – legyen szó a...

Elképesztő megoldásokkal segíti az alvást a Samsung

A Samsung légkondicionálók „Good Sleep” (szép álmokat) üzemmódja, amely az alvási fázisokhoz igazodva szabályozza a hőmérsékletet, a zavartalan pihenést támogathatja. A vállalat továbbfejlesztette ezt a funkciót, így a felhasználók összekapcsolhatják klímaberendezésüket Galaxy Watch okosóráikkal...

Olcsóbb tarifacsomagokat vezet be a One

A One Magyarország legújabb tarifái egyszerűbbé, átláthatóbbá és mindenki számára elérhetővé teszik a korlátlanság valamely formáját – legyen szó beszélgetésről, internetezésről vagy akár mindkettőről. Az új tarifacsomagok kedvezőbb díjszabással érhetők el, mint az elmúlt...

Személyes adatainkat féltjük a mesterséges intelligenciától

Az okos technológiák és a mesterséges intelligencia egyre növekvő térnyerésével párhuzamosan előtérbe kerül az adatbiztonság kérdése: a Samsung friss felmérése szerint 10-ből 9 európai – a válaszadók 88 százaléka – fejezi ki aggodalmát személyes...