- Hirdetés -

Kategória: Web

- Hirdetés -

Új webáruház indult

Magyarországon is elindult a Zalando, Európa egyik vezető online divat- és életmódplatformja. A magyar vásárlók több mint 1700 márka 350 ezernél is több terméke...

Viberen erősít a HáziPatika.com

A HáziPatika.com látványos megújulása után új, ingyenesen letölthető Viber-matricacsomaggal erősíti a prevenciót. A Szívbarátok kedves kis csapata a mindennapok azon apró részleteire hívja fel...

Tizedével nőtt a streamingre szánt idő

Az első negyedévben globálisan 10 százalékkal nőtt a streaming tartalmak fogyasztására szánt idő, még az érett piacokon, Észak-Amerikában és Európában is fejlődés volt. Főként...

Gasztrovonalon erősített a Ringier

Célzott marketing megoldással válaszolt a gasztro tematika iránti fokozódó érdeklődésre a Ringier Hungary kiadó. A magyarok kedvenc ételeit interaktív módszerekkel kutató „Mit eszik az...

Ők nyerték a Kamera Hungária Online-tartalom Fesztivál díjakat

A múlt héten Siófokon, a Digital-Media Hungary 2022 Konferencián, adták át a Kamera Hungária Online-tartalom Fesztivál díjakat. A nyertesek közt van a Bátor Tábor...

Ismert tartalomgyártó nyit stúdiót Budapesten

Budapest 11. kerületében, a Dorottya Udvarban nyitja meg legújabb stúdióját a díjnyertes, globális tartalomgyártó vállalat, a TheSoul Publishing. A „5-Minute Crafts” videókat is készítő...

Kezd felpörögni a podcastos hirdetési biznisz

Idén átlépheti a kétmilliárd dollárt a podcastok hirdetési bevétele az Egyesült Államokban az IAB és a PwC közös elemzése szerint. A prognózis szerint a...

Különleges közösségi oldalt fejleszt egy magyar cég

A jelenleg elérhető közösségi oldalak hibáit szeretné kiküszöbölni az a magyar cég által fejlesztett új rendszer, amely sokkal szabadabb hirdetési felületet és tevékenységet hirdet....

Több mint 3,4 milliárd hirdetést távolított el a Google

Egyre kifinomultabb a rosszindulatú hirdetések technológiája, a csaló hirdetők pedig gyakran egész fiókhálózatokat működtetnek – derül ki a Google legfrissebb, a hirdetések biztonságáról szóló...

Kétmilliónál is több látogató a sportoldalakon

Áprilisban több mint kétmillióan látogattak sport tematikájú oldalakat a DKT legfrissebb elemzése szerint. A napi átlagos látogatószám alapján a legnépszerűbb oldal a blikk.hu volt...

Megújult arculattal folytatja a HáziPatika

Több mint két évtizedes története egyik legnagyobb mérföldkövéhez érkezett a HáziPatika.com, az egészségügyi portál megújult arculattal és felülettel folytatja. A platform egyedülálló orvosfoglaló rendszerrel...

Főszerepben a newsroom – kampányt indított a Blikk

A Blikk.hu nyüzsgő szerkesztőségi életébe enged betekintést a márka új online kampánya, amely GDN és social média felületeken fut a következő hetekben. A Blikk.hu...

Megújult a Sopron Média honlapja

Az új webdizájn mellett az is feltűnhet a városi hírportál látogatóinak, hogy villámgyorsan betöltődnek a hírek és elindulnak a videók: világviszonylatban is korszerű tartalomkezelő...

Fenntartható üzleteket keresnek a magyarok

A fenntarthatóság egyre fontosabb szerepet játszik nemcsak a fogyasztók, de a vállalkozások életében is, és ezt jól tükrözik az idei év eddigi Google keresései...

Nehéz idők a Netflixnél, reklámokkal próbálkozhatnak

Nagyot zuhant a Netflix részvényeinek értéke miután bejelentették az idei első negyedéves eredményeiket, a befektetők rossz hangulatát elsősorban az okozta, hogy 200 ezerrel csökkent...

Újabb népszerű podcastokkal erősített a Betone

Áprilisban több ismert podcast műsor csatlakozott Magyarország első podcast sales house-ához, a Betone Networkhöz. A hálózat márciusban elérte a havi félmillió meghallgatást, ami az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ma este érkezik a marketinges és PR-es toplista

Pár óra és kiderül, hogy kik kerültek fel idén a legsikeresebb hazai marketingszakemberek és PR-esek 50-es toplistájára. A Marketing&Media magazin rangsorait a mai Marketing Summit esti programjában mutatják be, az élen végzettek a helyszínen...

Irodaházpiac és az MI két oldala

Tényleg szükség van még ennyi irodaházra, amikor rengetegen dolgozunk otthonról? Erről a témáról Gereben Mátyás, a CPI Magyarország ügyvezető igazgatója beszélt a Business Lounge júliusi adásában. Keleti Arthur Kibertitok jövőkutató, IT Biztonsági stratéga, az...

Húszmilliárd már megérkezett az e-autóra váltó cégekhez

Az eredeti keretösszeg kétharmadát, a 40 milliárdra megemelt teljes forrásmennyiség felét mostanra kifizették a nyertes pályázóknak a vállalati e-autó programban, amelyből decemberig igényelhető járművenként akár 4 millió forint a tiszta és csendes gépkocsik megvásárlásához...

Szülők közt – új videósorozatot indít a Magyar Telekom

Hazánkban egyedülálló videóformátumot indít a Magyar Telekom családokat támogató platformja, a Hello Szülő. A Szülők közt egy 8 részes videósorozat, mely a digitális kor szülőket érintő legfontosabb kihívásaira hívja fel a figyelmet, egyúttal rávilágít...

Európa-szerte is ritkaságnak számító rendezvény jön Budapestre

Először rendeznek Magyarországon olyan nagyszabású vegán csúcstalálkozót, amely méretében és programjában Európa-szerte is ritkaságnak számít. Bemutatkozik a Vegan Summit Budapest, az eddigi legnívósabb magyar vegán rendezvény, amelynek november 22-én ad otthont a budapesti Europa...

Digital Center

Hiába az AI-láz, egyelőre kevés befektetés térül meg

Hiába pörög továbbra is magas fokozaton a mesterséges intelligencia-megoldások piaca, egyre többen kongatják a vészharangot a vállalati szektorban világszerte. Miközben már a cégek 72%-a alkalmaz legalább egy AI-megoldást a mindennapi működésben, becslések szerint a...

A kibertámadások fő célpontja lett Európa

A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...

Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT

Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...

Ugrásszerű növekedés a hajlítható telefonok európai piacán

A hajlítható okostelefonok európai piaca látványos növekedési szakaszba lépett – derül ki a Counterpoint Research legfrissebb jelentéséből. A bővülést elsősorban a technológiai innovációk, a készülékek megnövelt tartóssága, valamint a különböző árkategóriákban egyre szélesebb körben...

Ezt tudják a legújabb Motorola mobilok

A Motorola bemutatta okostelefon-portfóliójának új tagjait, amelyek intelligens élményt, kifejező dizájnt és erőteljes teljesítményt kínálnak több árkategóriában.A sorozat élén a motorola edge 60 neo áll, egy kompakt, stílusos eszköz, amely a moto ai-t, a...