Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Marketing
- Hirdetés -
Megújítja csendes óráit a Decathlon
Három évvel ezelőtt indította el a Decathlon az Autisták Országos Szövetségének (AOSZ) segítségével a Csendes nyitvatartást, mellyel az autizmussal élő vásárlóiknak és családjaiknak kedveztek....
Ebben a mutatóban is a Facebook vezet nálunk
Magyarországon még mindig a Facebookról beszélünk a leggyakrabban online a közösségi felületek közül, és ha már ott vagyunk receptekről és a koronavírusról olvasunk legtöbbször....
Még nem igazán tért magához a reklámpiac
Az idei első félévben a tavalyihoz hasonlóan kevesebb termékmegjelenítés szerepelt a televíziókban, és a piac még mindig gyengébb az előző évekhez képest – derül...
Egy „apróság” okozta Donald Trump bukását
A járvánnyal kapcsolatos kommunikáció áll annak háttérében, hogy Donald Trump elveszítette az amerikai elnökválasztást. Hogy pontosan milyen választói gondolkodás vezetett ehhez az eredményhez, azt...
Imázsépítő kampányt indított a BioTechUSA
A több mint 20 éves legújabb kampányának célja, hogy megmutassa, nemcsak a konditermi edzés és az életmódváltás szakértője, hiszen termékei minden egészségtudatos és...
Cseh cég lép a magyar hirdetési piacra
Hirdetési bevételeik jelentős növelését ígéri a magyar médiatulajdonosoknak a hazai médiapiacon bemutatkozó cseh R2B2 technológiai cég. A 2008-ban két diák által alapított vállalat digitális...
Közel 1,3 milliárd fontos a Manchester City játékoskerete
A Manchester City vezeti azt a ranglistát, amelyet a futballisták átigazolási összegei alapján állított össze és tett közzé a Sporttudományok Nemzetközi Központja (CIES). A...
Ezek a leghatékonyabb marketing módszerek (x)
Minden befektetés rizikóval jár, éppen ezért szükséges a kockázat minimalizálására törekedni. Egy marketing kampány pedig csak akkor lehet sikeres, ha alapos tervezés áll mögötte....
Újabb izgalmas tartalmak a Summit Play-en
Elérhetővé tették a Summit Play online platformon az idei Marketing Summit Hungary 7 kerekasztal-beszélgetését, amelyekben összesen 39 szakember vett részt. Kizárólag ezen a felületen...
Tovább dübörög az ingatlanpiac
Tíz éve mindenki a piac fellendülésére várt, de azt valószínűleg senki sem gondolta volna, hogy a lakásárak 2021-re egyes területeken akár megháromszorozódhatnak. Az idei...
Egyre népszerűbbek a fenntartható divattermékek
A fenntarthatóság igénye az elmúlt években egyre meghatározóbbá vált a divatiparban, és a fogyasztók gondolkodásában is. A 3 kontinens 17 országban működő GLAMI online...
Felpörgetheti az ingatlanpiacot a zöldhitel
Napokon belül elstartol az NHP Zöld Otthon Program, ami új lendületet adhat a hazai ingatlan- és jelzáloghitelpiacnak. A Duna House ingatlan és pénzügyi szakértői...
Így lehet hatékony az online marketing
Az online marketing sikerességét a legtöbbször az alapján ítélik meg a cégek, hogy azonnal lett-e bevételük belőle, vagy sem, de a kép ennél jóval...
Szakmai csúcstalálkozó volt az idei Marketing Summit
A 31. Marketing Summiton közel 100 előadó közreműködésével mutatták be a marketing gazdaságot motorizáló szerepeit. Az eseményt több mint 500 szakember részvételével múlt hét...
Együttműködik a Honor és a Microsoft
A Honor és a Microsoft szorosan együttműködik majd az úttörő AI megoldások és eszközök fejlesztése, valamint további előremutató technológiai stratégiák megvalósítása érdekében, ezzel hozzájárulva...
Négyszeresére nőtt a diákokat toborzó álláshirdetések száma
Egy év alatt a négyszeresére nőtt a diákokat toborzó álláshirdetések száma Magyarország piacvezető állásportálján, amivel párhuzamosan a jelentkezések is látványosan gyarapodtak. A fiatal munkavállalók...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Szoboszlaival akciózik a Telekom
Minden vágyad, hogy megszerezd a magyar fociválogatott és a Liverpool sztárja, Szoboszlai Dominik autogramját? Mutatunk egy lehetőséget, ahogyan - egy kis szerencsével - a tiéd lehet a hőn áhított aláírás. A Magyar Telekom különleges...
Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját
A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...
Szintet lépett a használtautó-import
Októberben a DataHouse adatai szerint 12 588 import használt személyautó kapott hazai rendszámot, ami 10 százalékkal több az előző havi mennyiségnél, és több mint 17 százalékkal haladja meg a tavalyi hasonló időszak 10 725-ös...
A magyarok többségének már okozott kárt a rossz mobilkapcsolat
Tízből kilenc embert zavar, ha sávszélességi vagy lefedettségi gondok miatt nem tudja a megszokott módon használni mobilját – derül ki egy friss országosan reprezentatív kutatásból. A felhasználók sokszor szembesülnek ilyen problémával bevásárlóközpontokban, új építésű...
Novemberben jön a Lakásvadászok a TV2-re
Indul a vadászat a TV2-n: november 24-től a Lakásvadászoké, 25-től pedig a Kincsvadászoké is a főszerep. A nagy happy endek kedvelői számára pedig jó hír: november 17-től újabb átalakításokkal érkezik az Újratervezés csapata.
November 24-én,...
Digital Center
Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját
A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...
Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense
Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...
Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban
A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...
Mesterséges intelligenciával újítanák meg a vállalati működést
A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és a digitális szolgáltatások globális vezetője, stratégiai szövetségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia-platform úttörőjével. A két vállalat közösen újradefiniálja az ember és a mesterséges intelligencia...
GEO, automatizált kampányok, prediktív célzás és dinamikus kreatívok – ez ma már nem sci-fi
A következő egy-két évben a generatív AI által vezérelt keresési élmény tovább fog terjedni. Az AI-összefoglalók a találati lista élén jelennek meg, ami csökkentheti az organikus forgalmat bizonyos weboldalak számára. Ugyanakkor a PPC hirdetések...








