Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: CSR
- Hirdetés -
Tanszergyűjtő akcióban az Auchan
Ismét tanszergyűjtő akciót indít a Nagycsaládosok Országos Egyesületével (NOE) közösen az Auchan. Az áruházlánc tapasztalatai alapján kiderült, hogy füzetet, írószert és papírárut évente akár...
Kávéskészlet, zöld szekrény – ezekért fizették a legtöbbet a Barátok közt rajongók
Az RTL Klubon nemrég véget ért tévésorozat forgatásának díszleteiből és egyéb forrásból származó negyven ereklyére a Vaterán licitálhattak a rajongók. Berényi Claudia kávéskészlete és...
Ismét várja a startupokat az ország legnagyobb inkubátora
Mától ismét lehet jelentkezni Magyarország legnagyobb nagyvállalati inkubátorába, a Start it @K&H iparági megkötések nélkül várja a fejlődni vágyó, innovatív startupokat, az idei évben...
Segítség a karrierváltáshoz: ismét lehet jelentkezni az ingyenes informatikai képzésre
Már jelentkezhetnek az érdeklődők az Újratervezés Programban második alkalommal meghirdetett informatikai képzésre.
A képzés a program első körének tapasztalatai alapján 4 hétre rövidül, ezzel...
Tisza Expedíció is kíséri idén a IX. Felső-Tiszai PET Kupát
Kilencedik alkalommal szervez a Felső-Tiszán hulladékgyűjtő pethajós versenyt a Természetfilm.hu Egyesület. Július 31-től augusztus 8-ig főként az Ukrajnával közös határvizeken kerül sor a rendezvényre,...
Akcióban a Telenor – ingyen lehet belvárosi irodánk
Desk in the city néven ötven fő befogadására alkalmas közösségi irodát nyitott az Astoriánál található budapesti üzletében a Telenor. Jelenleg bárki ingyenesen foglalhat helyet...
42 millió forintos támogatás a Tescótól
A Tesco „Ön választ, mi segítünk” pályázatának kilencedik fordulójában a vásárlók összesen közel 1,8 millió zsetonnal szavaztak a környezetükben megvalósítandó helyi projektekre. A vállalat...
Fiatalokat támogat a MOL Alapítvány
Hetvenhét tehetséges fiatal sportolót támogat idén 25 millió forint értékben a MOL Alapítvány.
A magyar olaj- és gázipari cég közleményében kiemelte: a Sport 2021 nyertesei...
Magyar siker a Google programjában
A közép- és kelet-európai régióban indított Google.org Impact Challenge kiválasztott 13 szervezete között szerepel a Maker’s Red Box Magyarországról. A Google.org támogatásának köszönhetően a...
A fenntarthatóságra koncentrál a K&H
A fenntarthatóság egyre fontosabb téma a gazdasági szereplők számára is. A cégeknek azért is ideje átállni a fenntarthatóbb működésre, hogy a jövőben is akadály...
Díjazták a Magyar Telekom esélyegyenlőségi törekvéseit
A Magyar Telekom Csoport a megváltozott munkaképességű munkavállalók foglalkoztatásának előmozdításáért, az akadálymentes munkahelyi környezet fejlesztéséért, valamint a befogadó vállalati kultúráért tett eredményei és erőfeszítései...
Az év Szupertanárát keresi a Lidl és a Dívány
Idén ötödik alkalommal keresi a Lidl Magyarország és a Dívány online magazin Az év Szupertanárát, azt a pedagógust, aki egyedi és kreatív módszerekkel tanítja...
Megvannak a Vodafone Digitális Díj nyertesei
Kihirdette a Vodafone Magyarország Alapítvány a 15 millió forint összdíjazású Vodafone Digitális Díj nyerteseit. 2021-ben közel 120 pályamunka érkezett be, melyek közül összesen 9-et...
Amatőr úszóiskolákat támogat a P&G
A Procter&Gamble összefogott Kapás Boglárka olimpiai bronzérmes úszónővel, és országos programot indít a világjárvány miatt a működésüket hosszú időre szüneteltetni kényszerült és így a...
Több mint egymillió magyar gyerek tiktokozik
Hatalmas érdeklődés övezi a fiatalok körében az UNICEF Magyarország cyberbullying elleni új kampányát. A szervezet június 18-án, az online bántalmazás elleni világnapon indította el...
A gyerekek is aggódnak a klímaváltozás miatt
A Cartoon Network közzétette Európa-, Közel-Kelet- és Afrika-szerte elvégzett kutatását, amely a 6-12 éves gyerekek klímaváltozáshoz való viszonyulását vizsgálta. Kiderült, hogy bolygónk egészsége kiemelten...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Nem számítanak fizetésük csökkenésére a fiatalok
A dolgozó fiatalok döntő része, 68 százaléka egyértelműen derűlátó a jövőbeni fizetésemelésekre nézve, azaz emelkedést várnak. Ugyanakkor az inflációval korrigált emelés, azaz a reálkeresetek alakulását tekintve már jóval árnyaltabb a kép a K&H ifjúsági...
PR-partnert választott a fiatalok tanulását támogató oktatási startup
A fiatalok digitális tanulását támogató magyar oktatási startup, a Jójegy kommunikációs és PR-partnert választott. A jövőben az egyik legdinamikusabban fejlődő hazai oktatási márka tevékenységét Károly Róbert PR-szakértő, marketing-tanácsadó támogatja, aki vállalkozásán, a Károly Róbert...
Szoboszlaival akciózik a Telekom
Minden vágyad, hogy megszerezd a magyar fociválogatott és a Liverpool sztárja, Szoboszlai Dominik autogramját? Mutatunk egy lehetőséget, ahogyan - egy kis szerencsével - a tiéd lehet a hőn áhított aláírás. A Magyar Telekom különleges...
Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját
A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...
Szintet lépett a használtautó-import
Októberben a DataHouse adatai szerint 12 588 import használt személyautó kapott hazai rendszámot, ami 10 százalékkal több az előző havi mennyiségnél, és több mint 17 százalékkal haladja meg a tavalyi hasonló időszak 10 725-ös...
Digital Center
Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját
A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...
Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense
Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...
Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban
A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...
Mesterséges intelligenciával újítanák meg a vállalati működést
A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és a digitális szolgáltatások globális vezetője, stratégiai szövetségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia-platform úttörőjével. A két vállalat közösen újradefiniálja az ember és a mesterséges intelligencia...
GEO, automatizált kampányok, prediktív célzás és dinamikus kreatívok – ez ma már nem sci-fi
A következő egy-két évben a generatív AI által vezérelt keresési élmény tovább fog terjedni. Az AI-összefoglalók a találati lista élén jelennek meg, ami csökkentheti az organikus forgalmat bizonyos weboldalak számára. Ugyanakkor a PPC hirdetések...








