- Hirdetés -

Kategória: Marketing

- Hirdetés -

A WMN-nel erősít az Adaptive Media

Együttműködési megállapodást kötött a WMN.hu és az Adaptive Media, melynek értelmében 2019. augusztus 1-től a sales house végzi az exkluzív életmód portál display hirdetési...

A NetPincérnek az EFOTT sem jelentett akadályt

A Közgáz fesztiválos pilot után a 120 ezres résztvevőszámú EFOTT-on tette lehetővé a fesztiválozók számára – Európában elsőként – a NetPincér az online ételrendelést....

A szolgálólány meséjének folytatása az idei Booker-díj jelöltjei között

Margaret Atwood A szolgálólány meséje című regényének szeptemberben megjelenő folytatása is felkerült az idei Booker-díj jelöltjeinek hosszú listájára - írta a BBC News szerdán. A...

„Társas játékok” az Internet Hungary programján

Az Internet Hungary konferencia és kiállítás ebben az évben a „Társas-játékok” jegyében zajlik: a hazai és külföldi előadók a játékot, mint eszközt vizsgálják. A...

Döcög a digitalizáció a kkv-knál

A naprakész informatikai háttér olyan piaci környezetben teszi ütőképessebbé a kkv-kat, amelyben létfontosságú a gyors és eredményes reagálás az üzleti változásokra. Az ellenállóság mellett...

Ennyit játszanak a magyarok

Az átlagos internetezők másfél, a core gamerek alkalmanként közel két és fél órát töltenek játékkal − ez utóbbi épp fele annak az időnek, amit...

Reklámkampány a meggynek

A magyar meggy népszerűsítésére ingyenes kóstoltatási akciót tart a jövő héten keddtől csütörtökig a Fruitmarketing Kft. a Balaton déli partján és Bács-Kiskun megye tíz...

Szponzorok révén volt ingyenes a Gyerek Sziget

Idén 18. alkalommal rendezi meg a legnagyobb hazai fesztiválokat rendező Sziget Zrt. a Gyerek Sziget rendezvénysorozatot a Hajógyári-szigeten. A Generali Gyerek Sziget mára az...

Eltűnik egy szponzorfelirat a Ferrarikról és a McLarenekről

Az év hátralévő részében sem kerülnek vissza a Philip Morris és a British American Tobbaco által finanszírozott feliratok a Ferrari és a McLaren forma...

Előzményregényt kap Az éhezők viadala

Suzanne Collins előzményregényt ír Az éhezők viadalához - erősítette meg a héten a Scholastic kiadó. Az egyelőre cím nélküli mű 2020. május 19-én jelenik meg...

Itt a szünidő, viszik a gamer kütyüket

Véget ért a tanév, a jó bizonyítványért sok gyerek kap jutalmul valamilyen videojátékos ajándékot – derül ki az Extreme Digital eladási számaiból. A legnépszerűbb...

Sűríti egyik légi járatát a Wizz Air

A Wizz Air jelentősen bővíti Budapestről Dubajba közlekedő járatai számát a téli menetrendjében. 2019. október 27-től a jelenlegi heti 2 helyett 7 járat közlekedik...

Akcióban a PC World

Különleges meglepetéssel indítja a nyarat a magyar PC World. Az informatikai magazin és a Viber együttműködésének köszönhetően a kiadvány ezer leggyorsabb vásárlója ingyen igényelhet...

Különleges borokkal csábít az OMV

Májustól az OMV kiszélesíti borkínálatát, így gourmet termékei mellett most már egy gondosan szelektált válogatás is várja a betérőket a nap 24 órájában. Szik...

Ismét versengtek a startupok

Villanyautók és légkondicionálók üzemeltetési igényét okosan elosztó szabályozó technológia, egy mágneses, moduláris okoslámpacsalád, illetve egy, az elektromos autóhasználat kihívásaira fejlesztett teljes körű applikációs megoldás...

Wossala Rozinával kampányol a SPAR

Elindult a SPAR idei grillkampánya, amelynek háziasszonya a népszerű chef-műsorvezető, Wossala Rozina lett. A vállalat a tavasztól kora őszig tartó szezonra új grilltermékekkel és...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ők fejtették meg, hogyan kell megszólítani a Z generációt

A Compact TV online tartalomgyártó műhelyként a Z generációval készít tartalmakat a Z generációnak. Irány Dél-Korea! című új YouTube-sorozatuk megmutatja, milyen az igazán ütős branded content. (kiemelt fotón Balla Dorka (balra) a Compact TV kreatív...

November 14-én jön az eMAG Black Friday

2025. november 14-én, kora reggel veszi kezdetét a tizenkettedik hazai eMAG Black Friday: ez az év legtöbb kedvezményét kínáló eseménye, amelyen a cég a legnagyobb értékben ajánl fel nyereményeket. Marketplace (piactér) partnereivel közösen az...

Megújult vizuális világ, kibővített lakhatási ökoszisztéma – új fejezetet nyit a Fundamenta

Megújult arculattal és logóval találkozhat az, aki felkeresi Magyarország egyik legismertebb lakás-takarékpénztárának, a Fundamenta-Lakáskassza Zrt.-nek a weboldalát. A dizájnváltás október végén kezdődött, mely mögött nem pusztán a vizuális megújulás célja állt, hanem a pénzügyi...

Már forgatják a sikersorozat második évadát

Megkezdődött az HBO saját gyártású sorozata, a Dűne: Prófécia nyolcrészes második évadának forgatása Alison Schapker vezető producer irányításával. A felvételek Magyarországon, Jordániában és Spanyolországban zajlanak. Az első évad négy Emmy-jelölést kapott. A Dűne: Prófécia...

Társadalmi kampányt indított a Network4

Társadalmi kampányt indított a Network4 a Vadaskert Gyermekkórházzal együttműködve, hogy ezzel is segítse az autizmus minél szélesebb körű elfogadását. A médiacég kampányának üzenete, hogy az autizmus nem betegség, hanem egy idegrendszeri eltérés. Az érintettek...

Digital Center

6G labort nyitott az Ericsson Budapesten

Az Ericsson megnyitotta új 6G Laborját budapesti kutatás-fejlesztési központjában. A vállalat ezzel tovább erősíti a jövő hálózatainak fejlesztésére vonatkozó elkötelezettségét, ugyanakkor fokozza a következő generációs mobiltechnológia kutatására és szabványosítására tett erőfeszítéseit.Az új labor a...

Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját

A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...

Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense

Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...

Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban

A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...

Mesterséges intelligenciával újítanák meg a vállalati működést

A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és a digitális szolgáltatások globális vezetője, stratégiai szövetségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia-platform úttörőjével. A két vállalat közösen újradefiniálja az ember és a mesterséges intelligencia...